/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PassWord - Windows XP
Fra : filmbent
Vist : 575 gange
100 point
Dato : 07-07-12 12:48

Jed har ændres password på en bærbar med MS-XP.
Der sket et eller andet så jeg ikke kan komme ind i Windows.
Kan man bypasse eller slette filen som indeholder password oplysningerne.
Jeg kan afmontere HD og kikke på den på en anden maskine.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 07-07-12 12:54
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-07-12 12:55
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-07-12 14:09

Jeg har med held brugt denne
Offline Windows Password & Registry Editor, Bootdisk / CD
http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/

Her er en guide
http://www.howtogeek.com/96805/how-to-reset-your-windows-password-without-an-install-cd/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-07-12 14:42

ps... og det var en XP jeg brugte det på!

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-07-12 20:27

tryk ctrl+alt+delete 2 gange
i feltet brugernavn skriver du
administrator
i feltet adgangskode skriver du ikke noget
LOG IND

Kommentar
Fra : kibasnowpaw

Dato : 02-09-12 00:43

Hvis du ikke har lave en Admin password da du install XP kan du trykke f8 nå bærbarn starter bliv bare ved med af trykke på f8 til den spørger om du vil starte i Fejlsikker tilstand det gør du så nå den har kørte det hele igenmen så skulle der komme 2 kontor up "Admin" og din vis der kun kommer 1 så er din konto Admin kontoren og så er der kun en ting af gøre og de er at geninstaller Windows XP

du kan prøve at sætte den i en pc som seconder HDD og gå in på den og klik på "bruger" mappen og den mappe med dit brugernavn men du få nok bare "du har ikke andgang til denne mappe" da der er Password på brugerne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-09-12 10:15

Tror squ bent er skide ligeglad med hjæp, han ser nok film nu er det 2mdr siden han spurgte