/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Post
Fra : nomore
Vist : 654 gange
50 point
Dato : 05-07-12 11:20

Post fra Tyskland?
Hvordan bliver det afleveret på adressen i DK
Tænker på om det er GLS/ andet eller post Danmark der banker på døren.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 05-07-12 11:30

Ja det kan jo i princippet være begge leverandører - det afgøres jo af afsender...

Hvis du har bestilt noget fra Tyskland vil du jo få besked ved købet hvem der klarer forsendelsen.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-07-12 11:37

Jo altså, det er lige med at følge med i Tysk timerne.....
Der står så DHL, men bringer de post ud i DK

Accepteret svar
Fra : vic200

Modtaget 60 point
Dato : 05-07-12 11:59

DHL bringer post ud her i Danmark, hvis det er pakker.

vic200

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 05-07-12 12:14

Tak for svaret vic200.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-07-12 12:58

Det går hurtiger at få pakke fra Tyskland end fra Danmark, er vores erfaring, - det er hændt, at pakken har været her til middag den efterfølgende dag efter bestilling. Så tager man sig til hovedet, og tænker. kan det nu passe.

Og ja, der bliver banket på døren, for de sikrer sig, at pakken bliver leveret det korrekte sted.

Har du bestilt over nettet, modtager du højst sandsynligt en mail med at pakken er afsendt, og du får angivet et pakkenummer, så du kan følge pakkens vej

http://www.dhl.dk/da/express/soeg_forsendelse.html

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-07-12 19:07

Ja: det må du nok sige/ skrive, sidst jeg bestilte dæk/ online
var de ved døren 2 dage efter

-----
Men de har JO også masser af erfaring med ''transport'' // SS