/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
TNG
Fra : Rytterknaegten
Vist : 696 gange
100 point
Dato : 04-07-12 02:06

Har købt programmet TNG, nogen der har erfaring med det?

Findes der noget install. på dansk, og hvordan finder man ud af hvor mange bits ens pc har?

mvh John

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-07-12 10:13

Citat
hvor mange bits ens pc har

Tvivler på det er hvor stor din disk er, så ville der stå GB
-----
Du skal nok nærmere se på dine skærm indstillinger
http://www.gratisimage.dk/image-12B4_4FF3FBDD.jpg

Kommentar
Fra : RingeOne

Dato : 04-07-12 16:06

Jeg tænker på om du mener om PCen kører med 32 eller 64 bit programmer, men der håber jeg at der er en anden der bedre kan forklare dig noget om det.

RingeOne

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 04-07-12 21:24

Hely rigtigt RingeOne.
mvh John

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 05-07-12 02:04
Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 05-07-12 12:37

Her er en vejledning på dansk kopieret ind fra:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/32-bit-and-64-bit-Windows-frequently-asked-questions

Citat
Hvis du vil finde ud af, om din computer kører en 32-bit eller en 64-bit version af Windows i Windows 7 eller Windows Vista, skal du gøre følgende:

Åbn System ved at klikke på knappen Start, højreklikke på Computer og derefter klikke på Egenskaber.
Under System kan du se systemtypen.
Hvis din computer kører Windows XP, skal du gøre følgende:
Klik på Start.
Højreklik på Denne computer, og klik derefter på Egenskaber.
Hvis "x64 Edition" ikke er angivet, så kører du en 32-bit version af Windows XP.
Hvis "x64 Edition" er angivet under System, kører du en 64-bit version af Windows XP.

/Frits

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 09-07-12 20:53

Tak for svaret nomore, og Tak til jer der bidrog.
mvh john