/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
min pc kan ikke finde ny harddisc
Fra : las
Vist : 341 gange
100 point
Dato : 28-11-01 00:31

har købt ny harddisc ibm 40 giga den er monteret i en flytbar skuffe
min pc er en, nevteck celeron 533 + harddisc ca 13 giga,
min pc kan ikke finde harddiscen , eller jeg ved for lidt om skidtet hej. LAS

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 28-11-01 00:38

Hej Las
Der køre et andet spørgsmål der også handler om dit proplem
http://www.kandu.dk/dk/spg/1618
Prøv lige at læse de kommentarer der gives deromme,måske kan du bruge dem for at løse dit proplem
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 28-11-01 00:44

Hej
Prøv lige at gå ind i din Bios og chekke om den er tilstede der.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : las

Dato : 28-11-01 02:27

prøver jeres forslag en af dagene skal først lige lære hvordan !! ?? ellers mange tak LAS

Godkendelse af svar
Fra : las

Dato : 28-11-01 13:28

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : las

Dato : 01-12-01 18:01

Hej det med at finde min nye hdisc inde i bios???.
Det finder jeg aldrig ud af, prøver at finde en der har nyrer til det, jeg er nok født for tidlig??, cirka 60 år for tidlig, men jeg prøver at følge med. Hej MVHY LAS.

Kommentar
Fra : las

Dato : 03-12-01 17:33

hvordan kopieres en hel h disc til flytbar h disc, er der et specielt pgr til det , har prøvet i tilføj og fjern pgr, for at install discopiprogram?? HEJ.