/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Internet Explore 9
Fra : gwh
Vist : 683 gange
100 point
Dato : 01-07-12 23:55

Hej Kan i hjælpe min søster, hendes Internet Explore 9 ikon på startskærmen er pist væk, hvordan får vi ikonet tilbage ? Hun har bærbar Windows 7 .
Lige nu skal hun gennem msn for at komme på nettet, kan vi ha´fået gjort noget, så vi kun kan gå igennem der ?
Tak for svar .
gwh.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 02-07-12 00:13

Prøv at klik på START. Her kommer de vigtigste, og mest brugte programmer frem, deri blandt IE. Her fra kan i komme på internettet og der fra igen lave en genvej til skrivebordet.
Mvh Akle

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-07-12 00:32

Citat
hendes Internet Explore 9 ikon på startskærmen er pist væk
prøv at forklare hvad du mener med "startskærmen"? Er det skrivebordet du mener, det billede med alle ikoner som fylder hele skærmen når computeren er startet og før du starter programmer?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-07-12 00:34

Citat
kan vi ha´fået gjort noget
det kan i sagtens, men hvad i har gjort kan kun i selv vide, måske rodet med standard programmer og der valgt Ikke Microsoft?

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 02-07-12 00:55

Ja O.V.N det er skrivebordet jeg mener, i vores forsøg på at finde ikonet var vi inde og downloade internet explore 9 fra msn siden. vi fjernede også et program der hed ask, fordi vi bruger bing søgmaskine, så det kan vel ikke ha´ fjernet ikonet eller ? Hvis vi ikke mere har Microsoft, hvordan får vi så det igen ?
Mvh.gwh

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 02-07-12 01:00

Tak, akle, men så åber vi jo msn for det er startsiden, men vi ville jo gerne have selve det blå E ikon tilbage på skrivebordet og det kan vi stadig ikke.
mvh. gwh

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 02-07-12 01:08

Prøv at åben "start" .. enten med musen eller windowstasten,
under alle programmer,.. finder du IE ikonet
H/klik ikonet, og gå ned til send til skrivebord (opret genvej)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 01:14

IE8/ 9 finder du i START/ denne komputer/ C:\programmer\internet explorer = bare træk IKON´et over på skrivebordet
Eller SØG på Internet Explorer og træk ikonet...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-07-12 01:17

alternativt
klik start,.
i søgefeltet .. "søg i alle programmer og filer"
skriv,.. "internet explore"

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 02-07-12 01:17

Tak EA_HS , det virker på min pc. så det bliver prøvet i morgen på min søsters og så vender jeg tilbage, hvordan det går.
mvh. gwh.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-07-12 01:25

du kan ændre startsiden (fra bing til IE) under funktioner / internetinstillinger / startside

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-07-12 01:27

altså skriv navnet på den side du ønsker skal åbne når du klikker ikonet
fx www.google.dk osv....

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 01:37

Citat
alternativt
klik start,.
i søgefeltet .. "søg i alle programmer og filer"
skriv,.. "internet explore"

Eller SØG på Internet Explorer og træk ikonet...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 02:32

Højreklik på skrivebord = opret ny genvej = indtast din side/ søgemaskine og gem

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 02-07-12 21:43

Hejsa Tusind tak til jer alle sammen, det virkede vi fik ikonet tilbage, men der forkommer stadig nogle problemer med IE, så det er meget muligt, at der kommer flere "råb" om hjælp. Men hvor kan man ellers henvende sig, hvis man vil have nogen til at fejlfinde og rette fejl ?
mvh. gwh.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 22:51

Citat
kommer flere "råb" om hjælp

BED EN ELLER ANDEN tåbe HJÆLPE DIG = PRIVAT (ikke mig)
Jeg fatter ikke hvad du snakker om
hent programmet
http://www.teamviewer.com/da/index.aspx

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 22:52

Citat
Men hvor kan man ellers henvende sig, hvis man vil have nogen til at fejlfinde og rette fejl

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=162794

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-07-12 23:03

du kan jo prøve her på siden, den har hjulpet en hel del,
ellers er der :
http://www.spywarefri.dk/
http://www.eksperten.dk/
http://www.hardwareonline.dk/

bare for at tage nogle af de mest kendte,

der kommer nye (ukendte) virus hver dag
den sikreste måde at få en 110% ren, virusfri, PC der starter lynhurtig
og kører mest mulig stabil,.. er ved at formatere harddisken (geninstallere operativsystemet)

det kræver bare en extern HD til at opbevare kopier af dine vigtigste data,
andre ar tilhængere af 'recovery' systemer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-12 02:56

Prøv at nul stille alt i Internet Explorer, så begynder browseren helt forfra som om den lige var installeret

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 04-07-12 12:05

Problemet med IE løste sig selv, efter at dem der styre systemet fik rette deres fejl, underliget at folk skulle side at tro at det var deres pc. der var fejl på og rode rundt med alting, fordi de ikke kunne betale for noget over IE. det skulle ha`været meldt ud, så alle viste at der ikke var fejl i deres pc. fra Søndag til Tirsdag eftermiddag. Vi hørte først om problemet EFTER det var rettet om Tirsdagen
Men vi fik ikonet på plads igen og VIG festival biletterne er betalt
Tak for hjælpen til jer alle sammen.
mvh. gwh.

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 05-07-12 11:11

Tak for svaret EA_HS.
Mvh. gwh.