/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
APRILLA SONIC. UDSKIF STEMPEL
Fra : nokiafri
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 31-05-03 08:10

HI THERE.

APRILLA SONIC
JEG HAR LIGE MÅTTE UDSKIFTE MIN CYLINDER OG STEMPEL. MEN NU ER JEG I TVIVL OM JEG HAR VENT STEMPLET RIGTIGT. DER SIDER EN PIL PÅ TOPPEN, SKAL DEN VENDE OP ELLER NED

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 31-05-03 10:16

prøv at smide det i, det værste der burde kunne ske, var at du ikke for nogen kompression når du jogger på kickstarteren = det er vendt forkert !

Accepteret svar
Fra : hansback

Modtaget 50 point
Dato : 31-05-03 10:37

Pilen skal vende op

Godkendelse af svar
Fra : nokiafri

Dato : 07-06-03 08:33

Tak for svaret hansback.

Kommentar
Fra : mhi

Dato : 09-06-03 19:41

Pilen skal vende ned mod udstødningskanalen!

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 03-07-03 16:08

min scooter køre ikke så hurtig lige for tiden jeg ved ikke hvad der galt nå jeg køre så nå jeg når 50 så dør den men jeg gir shogger så racer den helleved til hvd kn der være galt

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 24-07-03 11:12

hey igen jeg har fået total skadet min scooter a nogen perker der misundlige på mig bare fordi jeg har 47.6 evo kit kompet med det hele på total ned tur på kh nokiafri