/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
En "beregtigelse"
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 1130 gange
100 point
Dato : 29-06-12 21:34

Her indrømmer Bent Ballegaard, at "jeg deltager så sandelig.......læs selv indlægget..
Som om det var nogen hemmelighed. Balledrengen afslørede sig selv - endda efter sit første indlæg på jagtformidlingen
Citat
Beregtigelse. - Bent Ballegaard, Løsning - 29-06-2012 10:34 Skriv svar

Kære Kim Thomsen.

Må jeg lige rette en misforståelse: Jeg deltager sandelig i debatten på Jensens jagtformidling og det har jeg gjort i mange år.
Der kan man nemlig i modsætning til her, være ganske anonym.

Så hold dig endelig ikke tilbage fra dette forum af den grund.

SABB-H.

Hvor mange gange har denne jyske tranlampe ikke råbt ud over folkemængden, at han skam aldrig skriver anonymt.........? ØØØØØHHHHH, altså undtagen, når han er julemanden på Kandu - eller hoj fra jagtformidlingen + sikkert 70 - 80 andre nickname...I ved, folk der lyver.......

Balledrengens urkomiske forestilling vil jeg da lige dele med Jer.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-06-12 02:11

Er der nogen der gerne vil vide hvem Kaptajn-Tommy er?

Det er såmænd vores gode gamle ven Heidi-Ho, så ved i det!

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 30-06-12 07:16

Kære Kaptajn-Tommy

Det har aldrig været nogen hemmelighed at bb1 har deltaget anonym på diverse jagtdebat sider, især når han har været presset og ikke har kunne finde ud af sine egne fantasi fortællinger

TRD

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-06-12 08:04

Alle er da klar over at han er fuld af løgn, det er en ting, men han er også en onskabsfuld fætter.
Godt det samme, er det jo ikke den store kædestrammereksamen, han render rundt med, er hans garager egentlig godkendt til beboelse.

Det er også løgn fra enden til anden, han kan ikke skrive et A på Jagtformidlingen, ham Balleløgn.
Ull nævnte hans navn i en forbindelse, hvor han blev irettesadt af moderatoren, fordi han burde vide at Balleløgn, ingen mulighed havde for at svare tilbage. BajutBent er bustet på jagtformidlingen, hvor der er velfungerende moderatorer, så selvfølgelig røg han åbenbart ud derinde, hvad ellers.
BajuBent du kan jo lave et indlæg om nye velfødte udsætterhønsebørn derinde, og en hønsemor som apporterede en gang klinkeæg du er jo mester i biologi og andre jagtlige spørgsmål.

BajutBent,- prøv atter igen, at gå til psykiateren for at finde ud af, hvem du selv er, det var en begyndelse.

Mvh
BW

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-12 08:31

Allerede det første ord i citatet fortæller hvem forfatteren er - ordet er nemlig stavet forkert !!!
Man kan sgu' sidestille ham med "komiske Ali" - fuld af løgn, pral og bedrag. Som TRD skriver, har han optrådt mange gange under forskellige anonyme navne, også på DJ's debatsider, før der blev lavet om på proceduren !!! Og så er det ikke engang "løwn", som én af hans påståede, nu afdøde venner altid sagde efter en god løgnehistorie !!
Jeg kan forstå på andre, at han i øjeblikket er presset på DJ's debatsider og derfor er nødt til at søge andre steder at skrive og der er kandu jo så åbent, at der også er plads til løgnhalse! Jagtformidlingen vil heller ikke vide af ham, så han er faktisk en stakkel, som ingen forstår
Men kom du blot igen hos kandu - vi skal nok diskutere med dig, selvom du formodentlig ikke fatter en brik af det, lille løgnhals !!!

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-06-12 10:44

Faldt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige over den her fra Knudsen
I vore moderne tider kunne man indføre et hundeskove kort, som kan åbne porten, for at få det skal man bevise at hunden er vaccineret og at man evt. har det så omtalt hundekørekort eller andet bevis på, at man træner sin hund i lydighed.
Eller man kunne hyre en pensionist til ind imellem at føre en kontrol. At det vil koste en smule O.K. de penge kunne måske også bruges til, at græsset blev slået engang imellem, så tægerne ikke fik helt så gode vækst betingelser også måske det allervigtigste, at der var et sted, hvor hunde kunne få noget rent vand.

Jeg vidste ikke, hvis græsset blev slået, så holdt tægerne op med at formere sig

SHV, har lige slået græsset, nul tæger

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-06-12 11:20

Ja Knudsen kom aldrig ind i gennem svingdørene så!,- var der ikke noget med veldresserede hunde.
Mon ikke snart ham og HÆén stiller op i Djævleræs, med camplet trailer og Volvo, der skulle de havde en bedre chance, især hvis Tumben smiler lidt til medkørende.

Stakkels pensionist,- når han forlanger at se lovligt hundekort fra Rocker Børge, med tatoveringer helt op i ganen, fordi han lufter et par uægte pitt buller, med nittehalsbånd og hele mollevitten men ex. mundkurv. Ikke en gang en fiskeribetjent, kan forlange noget som helst dokumentation fra nogen, der skal et politiskilt til.
Det varer nok ikke længe, før Ballerøv render rundt med pikkelhue og stav, for at kontrollere knallertkørekort i rundkørselen.))

Enhver anstændig hundemand, har da selv frisk vand med, men det kræver selvfølgelig også en anstændig hundeopfattelse. Ballerøv glemmer vist aldrig ekstra batterierne, til diverse strømdrevne dingenotter han bruger til alt.

Vi skal have fat i en hundelufterfodboldbane, hvis Ballerøv´s magtfulde ideer skal iværksættes, der kan ingen tæger trives, det er også nemmere at holde øje med hunden, og der er masser af siddepladser og kolde fadøls anlæg, så kan man starte sprinkelren hvis kræet skal nedkøles, kan også bruges om natten, perfekt indhegnet. Mon ikke Brøndby snart er klar til et frisk bud på butikken.

Rart at Ballerøv også kan fortælle hvem, hvem er, hvis Ballerøv have fulgt lidt med, for en gangs skyld, men han vasker jo altid kun i brugt opvaskervand, så intet nyt under solen fra hans side atter en gang, sjovt han er begyndt at pive herinde igen, er ballerne blevet varme andre steder atter igen)))))))))).

MVH
MULTI X
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-06-12 14:27

Von Balle badutspringer skrev:
Citat
Er der nogen der gerne vil vide hvem Kaptajn-Tommy er?

Det er såmænd vores gode gamle ven Heidi-Ho, så ved i det!
Det ved alle da! Jeg har selv fortalt dem det.....

Mvh.
Heidi-Ho

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-06-12 14:37

Balledoof i fri dressur - BW, mesterligt set - tak for dét !!!

ØV4
Multi-X

Til hjælp for geniet, er her en lille forklaring på forskellen mellem flåter og tæger:

www.skovflåten.dk

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-06-12 14:47

Rettelse:

www.skovflaaten.dk

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-06-12 14:55

Bajuttens galperi herinde skal ses i lyset af, at mange skribenter på DJ-debatten har meldt ud, at sålænge bb1 fra Løsning skal køre onemanshow på omtalte forum, står skribenterne simpelthen af. -Altså, de gider ikke længere at deltage i Balles personfnidderi. Jeg forstår dem så udmærket,
men det er en skam, da det er jægere, som har en bredt favnende viden omkring alt hvad der vedrører jagt. Deres brøde er - ifølge den Ballegaardske logik, at de stemte på Claus op til formandsvalget. Handlingen - eller sabotagen fra Balles side, er ikke alene stupid og dum, men så sandelig også udemokratisk.

Men forsæt endelig dine skriblerier herinde, Balle. Vi har før fortalt dig hvor skabet skal stå - og vi gør det igen.

Mvh.

Tommy fra Ålsgårde

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-06-12 20:48

Værsåartig, her er et indlæg fra en skribent på DJ's-debatforum, som simpelthen har fået nok af Ballegaards......læs selv. Der er et hav af lignende indlæg.

Først goodbye til Ole Roed -og meget snart goodbye til Ballegaard.

Citat
Kære meddebattører.
Efter lange og mange overvejelser og efter at have nærlæst utallige indlæg, har jeg besluttet mig for, ikke længere at deltage i de debatter, hvor Ballegaard enten er opretter eller meddebattør.
Ikke fordi jeg på nogen måde skal gøre mig til dommer over, hvem der må/skal deltage i dette debatforum, men niveauet på Ballegaards indlæg og kommentarer er, set med mine øjne, ganske enkelt så lavt, fjendsk, nedgørende, destruktiv og skadelig for såvel jagtsagen som Jægerforbundet, at jeg ikke længere ønsker at være meddebattør i tråde, hvor Ballegaard konstant bremser mange gode debatter.
Naturligvis burde retningslinjerne for deltagelse i dette debatforum pr. automatik forlængst have stoppet ham, hvilket ikke er sket. Derfor tager jeg nu selv konsekvensen og smider håndklædet i ringen.
Tøsesur og fornærmet? Næh, men blot magtesløs og træt af, at mange sunde og givende debatter konstant ødelægges af den samme person. Der skal naturligvis være plads til opstød og enkelte skarpe meldinger, men da ikke altid.
Med de bedste ønsker om en Ballegaardfri debat, ønskes en god sommer til store og små.

Mvh.
Heidi-Ho.....nej pjat - fra Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-07-12 08:14

Hej Tommy

Det er sgu' heller ikke for tidligt, at nogen giver lyd fra sig. Hvor meget skal voksne mennesker finde sig i af chikaner, idioti og løgnehistorier ? Alle fora, DJ's debatsider, Netnaturs ditto, Jagtformidlingen samt på kandu, har alle været "ramt" af denne gale mands skriverier. Desuden kan man læse på Münsterländerklubbens debatsider, at han stort set altid er på tværs ! Mon ikke det skyldes manglende resultater p.g.a. manglende evner, skønt han påberåber sig at være uddannet hundetræer i DJ-regi. Debattører behøver så sandelig ikke være enige med alle i alt, deraf fremkommer nemlig nytænkning og fremskridt, men på et sagligt plan ! Og her er kæden hoppet af for Bendt Ballegård Knudsen for mange år siden !
Jeg er enig med dig i, at klovnen og løgneren bb1 blot kan komme an(d) - vi har før kvalt dueunger, og kan gøre det igen, hvis det bliver nødvendigt !!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-07-12 13:40

Ballegaard har gennem tiderne skrevet tusindevis af indlæg på Netnatur, Jagtformidlingen, Dj-debatten, Kandu, og på div. hundedebatter. Hvis man lurer Ballegaards indlæg lidt af, opdager man lynhurtigt at manden ingen viden har. Og læg især mærke til, hvis en person formaster sig til, at gå Ballegaard lidt på klingen, starter Ballegaard straks personfnidderet - det kaldes en overspringshandling fordi manden er sat skak mat - samme fænomen ses inden for dyreverden - hunde fx. Det fænomen kender du, Øjenvidne, garanteres alt til, da jeg fornemmer din viden indenfor hundetræning er stor.

Ballegaard kan ikke - og vil ikke acceptere at Claus fik 60% af stemmerne ved formandsvalget. Altså langt over halvdelen!!! Igen ser vi disse overspringshandlinger fra Ballegaard side. Ballegaard fremfører Teser som; Årh mand, Claus snød også ved at sige, at han kæmper for den lille mands jagt...osv...osv...

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-07-12 15:10

Citat
Lad os nu få en saglig debat, så C.L.C. og hans HB fremover kan genvinde tilliden hos medlemmerne.

SABB-H.
Typisk Ballegaard logik. Udsagnet skrev Ballegaard ret efter at CLC havde vundet formandsvalget.
"genvinde tilliden" skriver fjolset. CLC fik 60% af stemmerne.

Det er nok Ole Roed og Ballegaard, der mangler tillid fra medllemmerne af DJ.

Mvh.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-07-12 23:38

Nå dada. Her er man på tur i det grønne - for efter hjemkomsten at hitte ud af, at OR har tabt formandsvalget i DJ - og så med hele 60 % til CLC. Nøøøøjjjj!
Herefter må BajutBent føle sig lige så ensom som en menstruerende letmatros på en tømmerflåde i Stillehavet - omgivet af White Tips. Det bedste man kunne gøre ville være at ekskludere Bajutten - som engang tidligere er blevet smidt på porten af Dansk Land- og Strandjagtsforbundet - altså for foreningsskadelig virksomhed.

Hvornår blev valget afholdt??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-07-12 02:31

Dansk Land- og Strandjagtsforbundet - Hvad er det for en forening? Hvornår er den blevet stiftet?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-07-12 08:09

Oraklet fra Løsning skrev:

"Dansk Land- og Strandjagtsforbundet - Hvad er det for en forening? Hvornår er den blevet stiftet?"

Dette er et udmærket eksempel på en typisk overspringshandling som Tommy tidligere nævnte - når nogen kommer til at skrive forkert en sjælden gang, så skal abekatten med de gule tænder straks korrekse; og det skal komme fra en person, som ikke kan skrive ret mange sammenhængende ord, uden stavefejl og andre meningsforstyrrende elementer!!
Som Tonganeseren rigtigt skriver, så blev Bendt Ballegård Knudsen smidt ud af DLS p.g.a. svindel m.m. - igen løgn og fortielser ! Og han ryger også ud af DJ på et eller andet tidspunkt, p.g.a. urent trav

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-07-12 08:59

Citat
Dette er et udmærket eksempel på en typisk overspringshandling som Tommy tidligere nævnte - når nogen kommer til at skrive forkert en sjælden gang, så skal abekatten med de gule tænder straks korrekse; og det skal komme fra en person, som ikke kan skrive ret mange sammenhængende ord, uden stavefejl og andre meningsforstyrrende elementer!!

Tonga, Claus vandt formandsvalget midt i juni. Den nøjagtige dato kan jeg ikke lige huske, men det er heller ikke så vigtigt. Det vigtige er, at Ole fik fem kolde tæer og yt af vagten.
Ole blev så sur at han forlod valget i utide Vorherre bevares da.
Nu står Balle ene og forladt tilbage - sålænge det vare. Læs indlægget i citaboks fra 30.06.

Jo, foråret er så sandelig kommet til Danmarks Jægerforbund.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-07-12 10:56

Hold da helt ferie - valget i DJ er gået helt og aldeles hen over hovedet på mig. Jeg er jo heller ikke medlem, men var alligevel spændt på resultatet.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-07-12 16:31

Tommy.

Om Ballen kan man synge:

"Ensom dér på bænken, som en hund i lænken
Udenfor sidder fangevogteren på en stol....."

For det bliver vel det næste han vil opleve !!!

Jeg vil hellere sige, at Det forsømte forår har ramt ham, skrevet af en rigtig forfatter, som var særdeles morsom, hvis man kan lide sarkasme ! Men det fatter Ballefjoget heller ikke en dyt af - gud ved om Balledrønet kendte denne forfatter, da han jo er afdød ??

Har iøvrigt lige hørt, at Ballens Volga er blevet udskiftet med en mindre 2- eller 3 cyl. KIA eller lign. - mon han er mand for selv at svare på det ??

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-07-12 19:23

Alle afdøde personligheder var Balles venner - påstår han selv. - men I ved godt, folk der lyver....får store flødehorn. Prøv engang at kigge på et billede af Balle - gerne et Hæ foto. Hæ fremhæver netop flødehornet og bisserne - hvorfor mon ?

Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-07-12 21:13

Jeg undgår så vidt muligt at se på billeder af Balleflæsk - det giver mig sgu' kvalme

ØV4

PS Man har set Ballen forsøge at trække den fotogene jagtvogn med sin nye bil - det blev en katastrofe, da politiet konfiskerede jagtvognen og føreren skulle angiveligt have fået en bøde på ikke under kr. 4000,-

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-07-12 21:43

Åh gudske lov, at campletten er konfiskeret - den var til fare alt og alle.
Det er sku' ikke særligt respektfuldt at transportere andre mennesker i det lig - og omvendt, det tyder ikke på meget hjerne kapacitet når nogen frivilligt lader sig transportere som passager i liget - og så med den chauffør....Herre jemini da.

Men mon dog ikke, han får en betinget frakendelse af styrebrevet?

Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-07-12 21:55

He, he! Ballehuttens kørekort skal snart fornys - og så skal man op til en minidemensprøve, og den klarer han squda ikke. Blandt andet skal man tælle bagfra fra 100 med 7.
Men for Fanden da, hvor må det være en bet for Ballehutten at ORJ fik et spark ved formandsvalget.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-07-12 22:44

Seniorernes kørekort
Man kan som bekendt tage kørekort fra man er 18 år, og det gælder til man er fyldt 70 år,
hvis ikke der indtræffer hændelser, der fratager en retten til det. Her bliver den dødsens farlige camplet sikkert en hæmsko.
Ved 70 år skal kørekortet fornyes, hvis du ønsker at køre videre. Det er din læge, der skal give grønt lys for fornyelsen. Der er for nogle år siden indført en test, som skal være med til at vise om, det fortsat er forsvarligt at sende dig ud bag rattet.
Testen hedder MMSE, det betyder Mini Mental State Examination og er et spørge- og tegneskema, der giver et groft skøn over det intellektuelle funktionsniveau. Det omfatter syv områder:
Orientering........Ups
Opmærksomhed
Regnefærdighed .....og igen, ups
Hukommelse ...........atter en stor UPS
Sprog .....................en større UPS x 2 - altså UPS UPS
Praksis ...................Ups
Visuel konstruktion ...........Spændende.
Nogle af opgaverne i testen kan opfattes grænseoverskridende, fx kan man blive spurgt om, hvilken dag det er i dag.....ej mand, det svært. Man bliver bedt om at huske 3 ord og man skal tegne et ur eller noget andet. Det er den samme test, der bliver brugt til at udrede demens eller ikke demens. Men meningen er jo god nok, testen skal være med til, at man i tide får stoppet med at køre bil, så der ikke når at ske noget. ja endelig da...

Tommy.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-07-12 07:35

Ja og man kan sagtens forestille sig, at hvis ikke man består den mentale test, ja så ryger jagttegnet og dermed retten til at besidde våben !!
Nu er det ikke sådan, men i dette tilfælde burde man inddrage våben m.m., p.g.a. utilregnelighed hos BajutBendt - han er simpelthen psykisk uligevægtig !!!!

ØV4
Multi-X

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-07-12 09:21

Efter Balles fødselsdag bliver det spændende om det bliver mere sikkert at færdes i trafikken.
Såååe, måske er der alligevel et håb om, at campingferien går via jylland.

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Mvh.
Tommy.
Nu med netundertrøje. Konen siger, at jeg ligner en bayonneskinke.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-07-12 10:24

Tak for poings, Tommy.

ØV4