/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Vejret
Fra : nomore
Vist : 645 gange
11 point
Dato : 29-06-12 13:53

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 21 point
Dato : 29-06-12 14:47

tja endnu en grund til at flygte til sjælland, men jeg kan ikke finde mit pas og visum..

Melander

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 29-06-12 17:00

Citat
tja endnu en grund til at flygte til sjælland, men jeg kan ikke finde mit pas og visum..

Melander

Men det du skal huske, vi tager jo ikke alle gedepassere fra det mørke Jylland herover Melander

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-06-12 17:44

djævleøen får hvad den fortjener, det ser vi lige nu.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-06-12 18:30

Citat
djævleøen får hvad den fortjener, det ser vi lige nu.

Ja,og en par dages regn mere,forsvinder den stille og rolig.Så er der fri bane,mellem Storebælt og Øresund.1,6 m.,er jo ikke meget at gi`af.Osse mere passende,Sjælland lå ned ved Bornholm.Som det er nu,ligger den jo bare i vejen.

http://peecee.dk/upload/view/373282

M.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-06-12 19:22

Jeg tager ihvertfald ikke til Viborg

Næ, nu har jeg oplevet Blokhus-området i sjaskende, silende regn i fem dage... Det er trods Alt nemmere at beskæftige sig i regnvejr hjemme i den lune hule.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-06-12 19:58

@droslerne

lol, når jeg siger mit visum, er det jo fordi jeg kun er på tålt ophold i jylland, er faktisk fra Sengeløse, men vi var nødt til at flytte fordi mine forældre fik det dårligt af at sove på gulvet..

Melander

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-12 23:42

Citat
fra Sengeløse, men vi var nødt til at flytte fordi mine forældre fik det dårligt af at sove på gulvet
dagens griner, tak for den Melander - hvad er der i øvrigt i vejen med vejret her skinnede solen da jeg stod op hen på formiddagen og for ikke så længe siden er den gået ned uden at der er kommet et eneste lille dryp fra skyerne, der kom under 2 mm. nat og morgen men det opdagede jeg ikke den danske sommer passer mig fint, sjældent ret meget over 25 grader ret længe ad gangen, solskin om dagen og regn om natten - hvad kan man ønske sig mere ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-06-12 01:54

Intet galt: her
Masser af bulder imorges = men ingen regn og MASSER af sol
((og så er gaskablet enda sprunget på den 2 hjulede - SURT))

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-06-12 07:15

Melander
Jeg har boet i sengeløse i mange Og mine børn har gået i Sengeløse skole så jeg kender dig 100% Det er nok derfor du er flyttet.
Hilsen fra Kirkestien

Droslerne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-06-12 21:55

Gad vide, om det var i Sengeløse, jeg var på overnattende besøg hos en tidligere kærestes tante. Kæresten var høj og bred - jeg var noget slankere end i dag - vi fik tildelt en skibsbriks til deling....

Det varede ikke længe, før jeg lagde mig på gulvet med lidt tøj over mig. Knokkelfrøs hele natten.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-12 23:57

Endnu en dag med stålende solskin bare ikke ukrudtet groede så meget, er lige kommet ind fra haven for en halv time siden, der lugede jeg ligusterhækken som blev plantet i maj, den var helt overgroet med meterhøje brændenælder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-12 23:59

Skibsbriks er det ikke en slags seng? jeg troede at alle sov på gulvet i Sengeløse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-07-12 20:04

Njohh, o.v.n. - men den føles som et bræt... og så er den smallere end en almindelig enkeltseng...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-07-12 20:05

Det er en køje i mine øjne (kvindelig mariner i 34 år)

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 13-07-12 21:41

Tak for svaret Melander.