/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Design perlekæder
Fra : spedy
Vist : 1465 gange
500 point
Dato : 31-05-03 01:45

Hvor kan jeg finde smykker designet af lise nyrup.

Kommentar
Fra : elise

Dato : 31-05-03 06:46

Jeg har ikke kunnet finde Lise Nyrup, men derimod guld og sølv-smykker designet af Lise Aagaard (www.troldekugler.dk)
Vh Elise

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 31-05-03 08:54

Prøv at se om du kan finde hende på et af disse links.
Mvh Christina

Rapport om dansk design på internettet
Følgende personer og firmaer er repræsenteret med web-sider på serveren (Exponent/98 er ikke medtaget) ... 3part Design, A. Leed Christensen ... Smykke designer, Gina Hedegaard Nielsen - Væver MDK, Grazyna Schindler - Grafisk design, ... DK, Lise Rohde - Modist DK, Lise Warburg - Tekstil ...
www.design.dk/rapport/personer.htm

Danske Kunsthåndværkere
Hjemmeside for Danske Kunsthåndværkere, Homepage for Danish Arts and Crafts Association ... ros til dansk keramik" var overskriften på Lise Lotte Nielsens ... og repræsentanter fra dansk keramik, der anbefalede, at ... Ebbe Simonsen. Formand, Dansk Design Centers bestyrelse. ...
www.danskekunsthaandvaerkere.dk

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 31-05-03 12:12

Ved søgning på www.degulesider.dk fandt jeg kun 1 med dette navn i hele Danmark. Der er opgivet et fastnetnummer og et mobilnummer til hende. Hun bor på østerbro, København. Du kan jo forsøge at ringe til hende og høre om det er hende der er designeren og i så fald hvor hendes varer sælges.

Accepteret svar
Fra : 1april

Modtaget 500 point
Dato : 08-06-03 14:00

Det kan være det er den du søger ? http://www.hjerter-dame.dk/shopindhold.asp?foldId=40&undervaregrp_id=59
Se under "leverandør"

Godkendelse af svar
Fra : spedy

Dato : 12-06-03 00:37

Tak for svaret 1april.