/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Medicin
Fra : alan57
Vist : 927 gange
100 point
Dato : 28-06-12 08:55

Jeg har meget svært ved at forstå, hvorfor en person som jeg, på 55 år, enlig og som med vilje, har fravalgt at få børn.
Af mange grunde, 1 jeg kunne ikke tåle alkohol. jeg blev voldlig og et modbydligt svin,2 desuden blev jeg dummer jo flere øl/alkohol jeg fik drukket og det ville jeg ikke udsætte et eller flere børn for.
3,Jeg skulle så lade staten tage sig af mit/mine børn.
Derfor tog jeg en beslutning som 14-15 årig, jeg ville "kun" tage stoffer og piller og det har jeg holdt til den dag idag.
Og jeg er sund og rask selv idag, jeg bliver tilset hver ½ år.
Jeg har aldrig nogen sinde lavet indbrud hos private mennesker, hvis jeg har lavet nogen indbrud er det gået ud over apoteker og læger og ingen andre, jeg skulle jo også kunne se mig selv i spejlet næste dag.
Og når de danske politiker hele tiden gjorde mig til et udskud der gik og købte stoffer kunne jeg ikke gøre andet, de bruger så store summer af skatteydernes penge til politiindsats for at komme disse stoffer til livs og mange af disse penge bliver brugt til at bilde det danske folk ind at de er ved at vinde over stofferne, det er en kæmpe løgn og de ved det, tro mig de lyver med vilje.
Og prøv at se hvem der fylder de danske fængsler op, det er sku ikke hårde forbryder, men derimod små narkomaner der prøvede at få stof nok til deres eget behov, hvorfor henretter de dog ikke bare disse uhygelige mennesker?, hvad bilder de dem ind at tro at samfundet vil finde sig i sådanne depraveretet og totalt knald i låget undskylninger af folk der ikke gavner samfundet.
Prøv at tænke på hvad alle disse penge ville kunne bruges til, bla: mod arbejdsløsheden og til at få Danmark på fode igen, men det er jo heller ikke politikernes skattepenge, og hvor mange alm:/rigtige opgaver kunne politiet få opklaret, men istedetfor løber de rundt og tager lidt stof her og der, hver gang de tager 1 kg Heroin ( som meget meget sjællent sker) kommer der ca: mellem 5 og 10 kg Heroin ind i Danmark, så mange penge er der i at smugle disse stoffer og der er 300 stk mennesker der dør hver år og det er sket siden 1970 ne og der dør stadigvæk 300 stk pr år, så det går åbentbart fremad hvis de selv skal sige det.
Nu kommer det værste de mennesker der ser om det går den rigtige vej er alle enig om at det gør det, men her skal vi jo lige huske på at de får penge af skatteyderne til at fortælle den danske befolkningen at politikkerne gør det rigtige og at alle disse penge er givet rigtigt godt ud.
Alt det negative bliver tiet ihjel, dvs: at de danske politiker og de danske højtbesunget embedsmænd som er så uvildige, når politikerne og embedsstanden selv skal sige det, nej hvad det danske samfund trænger til er en kæmpe kritisk evaluering, foretaget af mennesker der er valgt af folket, dvs: en folkeafstemning.
Det danske samfund minder mere og mere om en begyndende politistat og det løber mig koldt ned af ryggen, men vent og se venner, der vil ikke blive fortaget noget som helst af det jeg her forslår, for hvis de gjorde det blev de jo tvunget til at gøre noget ved det ikke sandt?.
Og det er det samme som at indrømme at de har lavet nogle fejl (med vilje)
Hvis man kunne købe disse stoffer på apoteket i håndkøb, ville der ske meget store foandringer og de fleste af disse mennesker der idag var de laveste i samfundet, ville begynde at arbejde og på den måde hjælpe med til at holde samfundet igang.
alan57

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 28-06-12 09:04

du er sku da syg i hovedet,tror du har taget skade af dit pillemisbrug

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-12 09:43

Din ret til overhovedet at eksistere kunne tages op til debat

Samtidig siger det en del om HELE udviklingen her på Kandu

Måske man skulle overveje om "dødsstraffen" burde indføres igen (sprøjten er tilsyneladende i fremmarch - der skal bare fyldes det rigtige i) ...

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-06-12 09:47

Hej kenwood, ja efter din ringe mening er jeg syg i knoppen, og jeg har taget skade af mit pillemisbrug, jeg kalder det bare ikke misbrug, men brug og jeg ved godt at du må have svært ved at forstå, at alkohol er mere farlig end det jeg bruger, men gør dig selv en tjenste spørg en læge hvis du ikke tror en bruger som mig, jeg kan jo finde på alting når jeg er så syg som du siger.
Tak skæbne mand.
alan57
PS. NU må du ikke springe en sikring, det vil jeg jo ikke være skyld i.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-06-12 09:52

Du har ret refi, at du kan skrive disse ting her på kandu, siger sku alt, men vi har jo ydringsfrihed enddu da.
alan57

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-12 09:57

Citat
men vi har jo ydringsfrihed enddu da.

Det gælder kun for dem med mere end EEN celle i hovedet

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-06-12 10:17

Hej do refi, du har da taget godt fra af alkoholen hva, jeg vil nok foreslå at du bliver undersøgt mere end hver ½ år ved din doktermand/kvinde, bare et godt råd refi, jeg vil sku blive meget ked af at miste dine intilegente indput.
alan57

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-06-12 10:44

Internettet er smækfyldt med de diskussioner hvor misbrugerne mener at de har retten på deres side
Det var også okay hvis de selv betalte for deres dyre behandlinger

De fleste af os har drukket hjernen ud i hegnet da vi var unge, men bortset fra nogle der fortsatte og blev alkoholikere har vi da haft et fuldkomment normalt liv efter de ture, for mit vedkommende en ordentlig stivert hvert andet eller 3 år, resten har været ren nydelse med 1-3 genstande ved de lejligheder der krævede det, ihvertfald for mit vedkommende.

Det liv er det de færreste stofmisbrugere der kommer til at opleve, hvilket jo netop koster samfundet store summer i nedsat arbejdskraft og behandlinger

Jeg har røget hash 7-8 gange over 25 år og vil meget gerne skrive under på at det har en anderledes farligere virkning end alkohol, selv om jeg ikke bragte mig selv i farlige situationer såsom at kravle over gelænderet på en altan eller køre bil.

Misbrugere har også hvad angår bilkørsel argumenteret for at der ikke sker ulykker med hash, men de finder flere og flere påvirkede trafikofre, hvilke også betyder at politiet koncentrerer sig lige så meget om stofpåvirkede som fulde bilister.

Så jeg har intet imod at man nu og i fremtiden gør alt for at fjerne det lort fra samfundet !!!!!

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 28-06-12 11:24

Indbrud er vel indbrud en lovovertrædelse eret brud på loven hvorfor er det i orden for narkomaner eller bruger som du kalder det?

Uanset om man er det ene eller det andet skal man fanges af politiet og dømmes af en dommer hvis man bryder loven og så er der måske flest "små fisk" inde og sidde, men det hænger sådan sammen i min fordomfuldte verden at de ligger lige til højre bennet at fange, da de nok ikke har en studenter hue som trykker særligt hårdt.

Nej, der er måske ikke lige så mange kropligsskader ved heorin og andre hårde stoffer som ved alkohol (når man er alkoholiker) men de personlige skader for en selv og familie er langt højre og det samme er det for samfundet, for selvom vælger at bryde ind på "mit" apotek betaler jeg og andre en pris for det.

En narkoman bliver også hurtiger slidt grundet det hårde liv med at få penge til sit forbrug og i farten med at finde penge går det udover hele samfundet, ergo væk med al narko og der er ingen der stikker blår i øjne og tror kampen er ved at være vundet men der skal kæmpes indtil vi vinder om det så tager resten af jordens levetid.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-06-12 12:06

Jeg er ked af at samfundet har udviklet sig til det det er i dag. Mange mener samfundet skal forsørge dem. Mange mener de bare kan tage det de har briúg for. Mange tror det er bedre at stjæle fra det offentlige end fra de private.

Hvor er vores etik og moral blevet af, hvor er begrebet dit og mit forsvundet hen og hvor er vores ejendomsret begravet.

For det forekommer mig at flere tror at vi har et lovløst samfund.

Så fanden tage de forældre der ikke lærer børn alle de ting jeg har nævnt, som ikke lærer deres børn at opføre sig ordentligt.

Og Alan, hatten af for at du fravalgte børn. Jeg ville håbe at mange andre ville gøre det samme.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 28-06-12 12:26

Citat
Jeg har meget svært ved at forstå, hvorfor en person som jeg, på 55 år, enlig og som med vilje, har fravalgt at få børn.

Jeg er helt enig med dig alan57 - jeg har også meget svært ved at forstå hvad du skriver måske fordi, du har indtaget lige lovligt meget af det som er "hjerne forstyrrende"

Citat
Derfor tog jeg en beslutning som 14-15 årig, jeg ville "kun" tage stoffer og piller og det har jeg holdt til den dag idag.

Det er ikke dig selv der har fravalgt børn - det har "naturen" hjulpet dig med, når du allerede som 14-15årig besluttede dig for at tage stoffer og piller resten af dit liv.

Citat
Hej kenwood, ja efter din ringe mening er jeg syg i knoppen, og jeg har taget skade af mit pillemisbrug, jeg kalder det bare ikke misbrug, men brug

Citat
Jeg har aldrig nogen sinde lavet indbrud hos private mennesker, hvis jeg har lavet nogen indbrud er det gået ud over apoteker og læger og ingen andre

Når du - efter egen mening ikke er misbruger, kun bruger - hvorfor laver du så lov overtrædelser for at få fat i de stoffer???? En "bruger" som du kalder det, begår ikke indbrud for at få fat i stoffer, det gør en misbruger - hvorfor ellers gøre sig selv til kriminel?

Hvorfor skulle det gøres lovligt at købe skadelige og vanedannende stoffer og piller? Selv tobak er så skadeligt at læger og myndigheder i store dele af verden, går ind for rygestop, endda helt rygeforbud! Og tobak/nikotin gør ikke folk så desparate, at de laver indbrud for at få det - kun gemene tyveknægte, der vil tjene penge på at sælge cigaretterne - eller er det stofmisbrugerne der stjæler cigaretterne, for at få penge til stoffer??? Men du er forresten så godt et menneske, at du "kun" begår indbrud hos læger og apoteker, for at få de stoffer/piller som du ikke er misbruger af - altså er du kun kriminel! Synes du så også at indbrud skal gøres lovligt??

Nej jeg forstår dig ikke

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-06-12 13:37

Citat
Misbrugere har også hvad angår bilkørsel argumenteret for at der ikke sker ulykker med hash

Ville sgu nødig køre rundt - efter en gang fjolle tobak...

Citat
Jeg er ked af at samfundet har udviklet sig til det det er i dag. Mange mener samfundet skal forsørge dem. Mange mener de bare kan tage det de har briúg for. Mange tror det er bedre at stjæle fra det offentlige end fra de private.
Hvor er vores etik og moral blevet af, hvor er begrebet dit og mit forsvundet hen og hvor er vores ejendomsret begravet.

Nu står der ikke nogen steder at vedkommende stjæler.....
At man lever i et forsørger samfund, har du vel også glæde af
og UDNYTTER til fulde.

refi´s bemærkning er som altid

Ellers kan jeg godt følge dig, dog skulle det ikke være GRATIS
at slå en smut på Apoteket efter dagens brandert, men en pris der ville svare til
½ delen af gadeværdien.
Så kunne der reddes masser af de`? 300 døde
samt tyveri og indbrud ville dale = samfundet til gode.
Men DET sker bare aldrig = for hvordan skulle man administrere det.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-06-12 13:39

Citat
hvis jeg har lavet nogen indbrud er det gået ud over apoteker og læger og ingen andre, jeg skulle jo også kunne se mig selv i spejlet næste dag.

Kniber åbentbart med at læse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-12 13:41

Citat
Ellers kan jeg godt følge dig

Citat
Kniber åbentbart med at læse

Ja - I passer sgu godt sammen

Har I samme forældre (opdragelse)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-06-12 15:40

Ja Refi, vi er enige.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-06-12 16:25

Det eneste formildende jeg kan tænke mig,ved at læse dit nærmest "perverse" indlæg,er at du må være forladt af forældrene,i en meget ung alder.Men alligevel,må man jo godt begynde at tænke selv,når man bliver ældre.
Citat
Jeg har aldrig nogen sinde lavet indbrud hos private mennesker, hvis jeg har lavet nogen indbrud er det gået ud over apoteker og læger og ingen andre, jeg skulle jo også kunne se mig selv i spejlet næste dag.

Her er det jo jeg mener,du har en pervers tankegang......legitimt at begå indbrud,bare det ikke er hos private.Ja undskyld mig,men årene med stoffer har jo virket,som forudset:Man bliver syg i hovedet.

Håber virkelig ikke,du har omgang med unge mennesker,med din forkvaklede syn på livet.Det ville være en tragedie.

M.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-06-12 20:03

Jeg regnede med at Danskerne var blevet lidt klogere, jeg tog altså fejl, men jeg fik desværre det jeg regnede med.
Jeg kan sige at jeg ikke har taget noget før jeg skrev herind med min mening om den dobbelt moral der hersker i vores lille land.
Jeg lever et stille liv som flertallet af danskerne alligevel bliver jeg sku dømt som en narkoman der kun laver lort for alle andre, selvom i ikke kender mig går i ud fra at jeg koster vores samfund en masse penge, længe leve fordommene.
Jeg har aldrig kostet noget for skatteyderne, jeg har aldrig været på et værested for narkomaner, som koster det hvide ud af øjenene, jeg kan nemlig ikke se hvorfor skatteyderne skal betale for at få mig til at holde op med noget jeg lever fint med.
Ved i at det koster meget mere for samfundet at behandle alkoholikere end narkomaner, plus at behandle folk for ludomani også koster mere end disse dyre narkomaner, men det er jo så dejligt at hakke på disse mennesker, de har jo så svært ved at forsvarre sig.
Men det siger heldigvis mere om jer end om disse narkomaner.
Jeg vil give nomore ret i at man ikke køre i bil- knallert eller cykel når man har taget noget stof, alkohol eller er træt, hvis man gør det er man sku syg i knoppen.
Og til malmin, så har det været en bevist handling fra min side ikke at få børn og ikke naturen der har stoppet det, hvis det var naturen der greb ind, ville der jo ikke være nogen børn hvor begge var narkomaner og som blev tvangsfjernet fra de blev føft, tit har disse børn abstinenser når de bliver født, så spar mig for din tåblige moral.
Fordi jeg har valgt noget andet end i har, er jeg åbenbart mindre begavet end jer, hvor er det dog sørgeligt, desuden har jeg ikke kostet det danske samfund en krone, jeg har hele tiden haft arbejde og betalt skat som alle andre i samfundet, men efter dette umoralske angreb, ville jeg sku ønske at jeg havde nasset på samfundet, hvorfor dog ikke jeg får jo skyld for det alligevel.
I skulle sku skamme jer, for samtidigt hylder i folk som Bjarne Riis og andre som har snydt sig til hæder og ære, samt penge på uærligt vis, ved netop at tage stoffer.
Dobbeltmoralen længe leve.
alan57

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-12 20:28

Citat
Fordi jeg har valgt noget andet end i har, er jeg åbenbart mindre begavet end jer, hvor er det dog sørgeligt

Det er IKKE fordi du har valgt noget ANDET det er sørgeligt....

Det er DET du har valgt der gør dig mindre begavet

Der er INTET dobbeltmoralsk i det der siges - om "vi" hylder den ene eller anden er jo RENT gætteri fra din side - det aner du da ikke en skid om

Citat
desuden har jeg ikke kostet det danske samfund en krone

Citat
hvis jeg har lavet nogen indbrud er det gået ud over apoteker og læger og ingen andre

Nå det mener du ikke koster samfundet

Citat
Og når de danske politiker hele tiden gjorde mig til et udskud der gik og købte stoffer kunne jeg ikke gøre andet

Tja...

Hvis du IKKE har været en belastning kan jeg ikke se hvorfor de skulle gøre dig til et "udskud"
Det må være din egen opfattelse......

Citat
Og prøv at se hvem der fylder de danske fængsler op, det er sku ikke hårde forbryder, men derimod små narkomaner der prøvede at få stof nok til deres eget behov, hvorfor henretter de dog ikke bare disse uhygelige mennesker?

Nu er der ingen der bliver fængslet BLOT fordi de er narkomaner.....

Og hvad angår de sidste er det jo IKKE tilladt

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-06-12 22:47

Du kan nu på flere steder i Danmark få udleveret heroin 2 gange daglig.Så slipper du at være kriminel.
Jeg tror at stoffer bliver legaliseret i løbet af måske 5-10 år.Vi har ikke penge til at fortsætte kampen mod drugs.
Det er mange kendte "høje herrer" der står bak. Læs her:
http://www.brugerforeningen.dk/bf.nsf/pagesdk/MP8.html?OpenDocument
alimak

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 28-06-12 22:58

Du skriver at du går til lægen og bliver tjekket hver halve år?

Jeg går i den grad ind for at der er gratis læger i Danmark og betaler gerne min skat til det, men synes det er øv at de går til at narkomaer kan komme og sige hej engang hver halve år og så bagefter sige at de ikke ligger sanfundet til byrde.

Hvad der koster at behandle lodomanier og andre er sagen fuldstændigt uvedkommen, de har krav på behandling lige som dig og andre narkomaer, der ofte kommer igen og igen og jeg betaler gerne skat for at alle skal have mulighed for behandling.

Narkomaer er ofte ensomme mennesker og måske også derfor at du prøver at provoker dig til opmærksomhed og der synes jeg du skulle søge om en besøgsven eller gå i et værested og få lidt samvær der på lige fod.

Held og lykke med livet, håber snart du ser at et liv uden stoffer er bedre end med men det kræver stort mod at blive stof fri og hjælp bed om den og du skal få den.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 28-06-12 22:58

Citat
Derfor tog jeg en beslutning som 14-15 årig, jeg ville "kun" tage stoffer og piller og det har jeg holdt til den dag idag.

Citat
Ved i at det koster meget mere for samfundet at behandle alkoholikere end narkomaner, plus at behandle folk for ludomani også koster mere end disse dyre narkomaner, men det er jo så dejligt at hakke på disse mennesker, de har jo så svært ved at forsvarre sig.

Du fortæller selv at du tager stoffer og piller, og det bliver kommenteret - var det ikke derfor du skrev?

Der er ingen der skriver noget om at narkomaner er værre og anderledes end andre typer afhængige, det er dig selv det hele tiden omtaler alkoholikere og ludomaner.

Hvis vi der har kommenteret dit indlæg fuldstændigt havde overset at du var narkoman, og kun havde skrevet om tobaksrygere, sex afhængige, alkoholikere, ludomaner og hvad man nu ellers kan blive afhængig af, ville du sikkert have undret dig. Men nu handler dit indlæg om stoffer og piller. Altså må du regne med at der bliver skrevet om det.

Hvis du opretter en tråd hvor du fortæller at du syer stramaj og din lidenskab for stramaj er så stor, at du bruger alle dine vågne timer på at sy. Mon så ikke der ville falde nogen kommentar omkring det emne?

Men det skal du nok ikke gøre, for folk vil bare huske dig som alkoholiker.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 29-06-12 02:59

Når jeg taler om at lave indbrud ved læger og apoteker, så er det noget der er sket for ca 30 år siden.
Og at jeg arbejder går folk let og elegant hen over,det at jeg arbejder betyder ingenting for jeg er jo narkoman, derfor er det ikke et rigtigt arbejde osv:
En anden ting jeg går sku ikke til læge fordi jeg syntes at det er sjovt, jeg gør det fordi politiet og embedslægen siger at det skal jeg ellers mister jeg sku mit kørekort, det kørekort som jeg skal bruge bla: på mit arbejde, desuden betaler jeg sku 500 kr hver gang af mine egne penge, så hold op med jeres pis om at jeg får noget gratis betalt af dine åndsvage skattepenge.
Det er ikke forbudt at sætte sig ind i tingene inden man ryger i blækhuset og spiller foraget over noget man ikke ved en disse om.
Desuden vil jeg ikke have Heroin af staten, det kunne sku se sjovt ud at jeg skulle møde op 2 gange hver dag for at få almisser, som de kan tage fra mig når de får lyst til det, jeg har heldigvis andet at give mig til, end at slikke dem et vist sted, jeg klare mig uden deres nødhjælp, det er sku ikke guld de deler ud tro mig, desuden mener de at når de giver mig det så har de ret til at kræve flere ting af mig som jeg ellers aldrig ville gå med til, nej ellers tak jeg har det lige så godt.
alan57

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 29-06-12 11:35

Du har valgt ikke at få børn? Hvordan harmonerer det med dette:

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-02-12 08:40

--------------------------------------------------------------------------------
Fint Jeg har arbejde og en datter på 25 år og hun er ved at læse til dyrelæge, jeg ved godt at sådan nogen som dig tror at i ved alt, tro mig det gør i ikke, når et menneske som dig kalder mig et fjols tager jeg det som et kompliment.
alan57

Fra denne tråd: http://www.kandu.dk/Spg160572.aspx

Troll og Fjols!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-06-12 12:38

Citat
Jeg har meget svært ved at forstå, hvorfor en person som jeg, på 55 år, enlig og som med vilje, har fravalgt at få børn.

Hvordan harmonerer ovenstående med dette:
Citat
Fint Jeg har arbejde og en datter på 25 år og hun er ved at læse til dyrelæge

Du er simpelthen en løgnhals,: alan57. eller har kraftige hallucinationer.
Endnu en påstand:
Citat
Ja jeg har jeg har været stiknarkoman i nu 45 år og har stadigvæk ikke taget skade,

Nok en konklusion,der kan diskuteres.......dit moral har ialtfald....hvis du kender det ord.

Iøvrigt en mærkværdig "spørgsmål",du stiller.....nærmest praler af at være narkoman.

M.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 29-06-12 13:20

Tillykke med dit arbejde Allan eller hvordan er det nu lige??????????????

http://www.kandu.dk/Spg160564.aspx Her skriver du den 10/2 2012 kl 09:03 at du er pensionist

Citat
desuden har jeg ikke kostet det danske samfund en krone, jeg har hele tiden haft arbejde og betalt skat som alle andre i samfundet,

Hvis du er pensionist som du skriver den 10/2 koster du samfundet en masse penge!!!!!!

Ved kommunen godt at du arbejder - når nu du er pensionist???

Hvordan vil du have at vi skal tage dig seriøst og tro på det du skriver?????

Måske er det alligevel hukommelsen der er noget galt med, hvis du ikke lige kan huske om du er i arbejde, eller du får pension

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-06-12 13:28

Citat
Fint Jeg har arbejde og en datter på 25 år og hun er ved at læse til dyrelæge

Det er kommet bag på flere mænd, selv længe efter fødslen, det kan jo smutte

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 30-06-12 01:09

Den pige jeg kalder min datter er en steddatter jeg har og som jeg er meget stolt af, er den så røget ind på lystavlen?
JO jeg er pensionist hold da kæft der fik du mig sku, tak skæbne det er godt nok mørkt du.
Jeg arbejder nu alligevel tro det eller lad være jeg er ligeglad med hvad du tror, de trækker dog ikke i min pension da jeg tjener ligedet jeg må, men i vil vel se nogent papir på at jeg taler sandt, det er vil nok synd for jer at i ikke bare kan tro på folk, jeg har sku ikke for vane at lyve for sådan noget.
alan57

Accepteret svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-12 12:15

Synes du er meget agrasiv når du svare og du har lidt svært ved sanshenden eller ej er for mig ligegyldig. Jeg tror du har skrevet for at få bekraftet at det liv du har gang i er godt men det gjorder vi ikke for det er ikke godt at tage stoffer.

Med mit ringe kendskab til hvad stoffer koster undre det mig at du har råd?

Når du har tænt over alt det som er skrevet og hvis du beslutter dig for at holde op - så opret en tråd hvor vi alle kan støtte dig og komme med positiv energi, blacklist narhoveder der bare vil fordomme og det er lige før jeg vil give en omgang hvis du kan finde en der siger/skriver jeg er i dag stoffri og det har jeg frotrydt hver dag i mange år

Held og lykke

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 30-06-12 13:09

Problemet er nok, Alan at vi virkelig tror på det du skriver, og kommenterer på det.

Men når du så kommer med forskellige oplysninger her og i andre tråde på Kandu, må du da forstå at vi synes det kan lyde som om du lyver!

Citat 1
Citat
Jeg har aldrig kostet noget for skatteyderne,

Citat 2
Citat
JO jeg er pensionist

Hvis kommunen skønner at en borger skal have pension er det fordi arbejdsevnen er nedsat, og man må tjene et vist beløb, men skatten af det tjente beløb skæpper ikke meget i statskassen.

Citat 1 stemmer ikke med at du aldrig har kostet skatteyderne noget. Og citat 1 & 2 modsiger hinanden!

Citat
jeg har sku ikke for vane at lyve for sådan noget.

Så læs lige dine kommentar igennem før du skriver dem, ellers lyder det virkelig som om du lyver.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 30-06-12 14:50

Jeg skrev ikke indlæget for at blive bekræftet i at det er fedt at være narkoman, for det er ikke goft for mange, men for mig er det fint og jeg har det bedre her i livet.
Jeg skrev fordi jeg er så træt af at mange folk ser på narkomaner som om vi alle er ens, jeg skal være den første til at indrømme at der er mange af dem der er ligeglad om de skader andre her tænker jeg på at de sku smider nåle alle vegne, vi har desværre tit fundet disse ting i sandkasser hvor børn leger i 5 meter fra hvor vi har sat en stålboks op netop til disse ting ofte må vi op og lave disse bokse fordi de bliver brækket op hvis de står og mangler sprøjter og nåle (det er sådan nogen ting jeg også laver når jeg er på arbejde) og det er sku noget svinderi.
Desuden bliver så alle narkomaner bedømt på folk der laver sådanne ting.
Tak_for_hjælpen, stoffer koster det stoffer koster bla: fordi politikerne har bestemt at det er iorden at give de kriminelle monopol på salg af stoffer, fordi de tror at de kan forbyde sig ud af problemet, men jeg kan lige få det til at løbe rundt, fordi jeg ikke behøver at tage så meget at jeg sidder og falder hen.
Hvis folk ikke har det godt på stoffer skal de ikke tage det og når disse mennesker holder op med stoffer klapper jeg i mine små hænder, godt for dem og alt godt i fremtiden.
Jeg er ikke agrasiv eller gal/ sur på nogen, jeg er bare træt af den dobbel moral der hele tiden dukker op, folk skulle måske kikke på deres eget liv og gå ud fra det og lade være med at dømme andre på hvordan de lever.
malmin, hvis du tror jeg lyver så dig om det, jeg er ligeglad om du tror det.
alan57

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 30-06-12 14:50

Tak for svaret Tak_for_hjælpen.