/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
volume kontrol
Fra : prinsen
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 31-05-03 00:54

hej´sa jeg ville lige høre om der var nogle som har/eller har haft samme problem som jeg roder med nu.
efter jeg skiftede til xp kan jeg ikke skrue ret meget op for lydstyrken før det er meget højt,kun til første streg.
har prøvet at indstille lydstyrken for højtaleren til det mindste men det hjælper ikke.
har en mistanke om at det er driveren til mit lydkort soundblaster live 1024 der driller (3511.0.0.0)
m.v.h. prinsen

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 31-05-03 12:07

Hej prinsen
Jamen så prøv først at installere den sidste nye driver. Den kan du hente på http://www.computing.net/drivers/wwwboard/forum/846.html (direkte til dit soundblaster live 1024), Husk at vælge til Win XP

Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-05-03 12:12

NB: Eller på SB's egen hjemmeside http://www.soundblaster.com/ den Danske hjemmeside er http://dk.europe.creative.com/support/

Drivere på http://dk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp

Så er resten bare op til dig
Søren

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 31-05-03 13:32

Hej Prinsen

Du kan også prøve at gå ind under: kontrol panel -> lydinstillinger (sounds and audiodevices) og herinde vælge hvor højt et output du ønsker på dine højttalere

mvh srhansen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-05-03 13:59

Hej srhansen Nåååh ja!... men der regnede jeg med, han havde været
OK! Man skal jo ikke tage noget for givet

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 31-05-03 14:44

Oops, du har ret CLAN. Det havde jeg slet ikke tænkt på.

Nå, jeg håber Prinsen Tilgiver mig, hvis han allerede har prøvet

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-01-04 23:57

Hej igen

Var vi helt galt på den ? Har du stadig ikke fået det til at virke ? Skal du bruge mere hjælp ?

Mvh srhansen

Kommentar
Fra : prinsen

Dato : 10-01-04 00:37

ups jeg har glemt at skrive
opdaterede driveren så var det i orden

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 10-01-04 00:53

Fino , så vil jeg ikke abonere på spørgsmålet mere.

god weekend
srhansen

Godkendelse af svar
Fra : prinsen

Dato : 10-01-04 00:54

Tak for svaret CLAN.