/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hallo se lige her!! Besvar cs Spørgsmål!~
Fra : Patrichnicolas
Vist : 255 gange
50 point
Dato : 31-05-03 00:36

Hvad er det der gør jeg ikke får gode resultater i cs..?
Jeg har spillet et år nu og rammer fint men alligevel ikke med stort nok impact.. Kan det være min config? Eller er det bare serverne der
kører med aim bot?(så alle andre er bedre) Hvilken anticheat virker? Clanmod? Hlguard? Tell me..
Jeg prøver seriøst.. men resultaterne er bare ikke gode nok...
nogen der har en mail add jeg kan få og evt få gode råd?
Jeg er ret god til flash så hvis du skal ha noget i gengæld for hjælpen kan jeg altid lave en film til din side for hjælpen!!

Kommentar
Fra : Pacman

Dato : 31-05-03 11:32

Hmm er det din egen server du spiller på?

Kommentar
Fra : Patrichnicolas

Dato : 31-05-03 14:08

Nej jeg spiller bla på EGamers Public

Kommentar
Fra : Xazer

Dato : 31-05-03 14:54

"Learning by doing!"
"Øvelse gør mester!"

Kommentar
Fra : Patrichnicolas

Dato : 01-06-03 13:33

Har fundet en løsning selv... At finde et spil hvor aimbots og alt andet snyd er mindre velkendt. Har læst lidt på sagen og
listen over snydere er lang. Så CS er åbenbart for folk der ikke fatter hvad ærligt spil går ud på.
Wallhack
aimbot
autofire
osv...

De begreber burde ikke være i et spil!

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-06-03 14:31

Du har helt klart ret !!

Hvis du vil have nogle gode råd til hvordan du få et godt spil, så kan jeg komme med et par råd her:

Kode
1: Du skal have en ok stor pc (Altså cpu og ram m.m.)
2: En god forbindelse Min. 512/128 (Bedre ping bedre spil ;o)
3: Det er vigtig at spiller med nogle som er MEGET bedre end dig !
Her kan jeg foreslå denne IP. IP: 81.7.132.202:27016
Stats side: http://81.7.132.202/stats/ffa2/

<br>
Jeg håber at det er nogle rås du kan bruge til noget

Vores klar hedder [Ultores] (Jeg hedder Rustica)

Vi ses måske :oB

Kommentar
Fra : steenstrup

Dato : 11-06-03 00:16

udover det er der flere ting du kan gøre for at optimere dit cs til din pc...
sætte din FPS op (frames per second)
og ændre din max FPS hvis din pc kan trække det...

Ellers er der bare at sige... At du har spillet et år, men hvis du kigger ude i den store CS verden er et år jo ingenting
Ellers prøv at finde dig en klan hvor du kan spørge og få hjælp af nogen der har spillet i længere tid...