/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Trådløst virker ikke
Fra : suspiria
Vist : 339 gange
200 point
Dato : 24-06-12 14:13

Hej

Jeg er netop flyttet til Silkeborg og har fået Energimidt fibernet igennem boligforeningen. Jeg har koblet min TP-Link 300M Wireless N Gigabit Router Model No. TL-WR1043ND til Fiber boksen og det fungere fint med et lan kabel fra den til router og lan fra router til min pc. Men trådløst virker kun nogengange og tit kan hverken iphone, bærbar eller stationær få forbindelse over wi-fi.

Jeg opdatere min router med det nyeste firmware og resettede den igår aftes, men har ikke hjulpet.

Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre for at få det hele til at køre optimalt over wi-fi?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-06-12 16:25

Der er sikkert overfyldt med andre trådløse dimmmere på samme kanal.
Brug et program, som kan scanne kanalerne, og indstil så routeren dil den ,hvor der er bedst plads.

Problemet er ikke sjældent i tætbebyggede områder og især i etageejendomme.