/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS Clan
Fra : Pacman
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 30-05-03 23:16

Må man bare lave en cs clan som man har lyst? Eller skal man have lov af nogen? Og er der ellers noget andet man skal være opmærksom på?

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 31-05-03 00:22

Hej Pacman

Jeg syntes du skal kikke på denne sidde http://www.clanbase.com her læse alt om at oprette claner og tuneringer

Kommentar
Fra : Pacman

Dato : 31-05-03 11:33

Hehe ja men det var ikke lige det jeg mente. Jeg ville bare gerne have svar på mit første spørgsmål.

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 31-05-03 13:23

Nej du skal ikke have lov af nogen til at starte en clan hvis i sidder nogle der hjemme og spiller og vil have et fællles navn altså en clan kan i jo bare gøre det, i skal dog være op mærksom på ikke at tage et navn der er brugt for så er der nok nogen der bliver sure men hvis i vil til at spille tuneringer og spille meget på nettet ville det være en god ide at registre jer hos clanbase.com så kan i spille med det andre claner i tuneringer og ligende og i for jeres navn registreret så der ikke er nogen der hugger det fra jer for hvis i har fundet et godt navn og ikke har det registreret og i møder nogle med det samme navn til et træf der har registreret navnet må i ikke spille med det

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 02-06-03 21:11

En lille tilføgelse !!
Lad nu være med at tage nogle brugte Clan navne, det giver kun problemer !!

(EKS. SOA, LOL)

Har du eller spørgsmål, er du meget velkommen til at spørge mig, og klikke ind på vores CS-HP.
www.gertgede.dk

Vi hedder [Ultores] + nick

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 02-06-03 21:13

Sorry fejl i linket:
http://www.gertged.dk/nyheder/default.asp

Så skulle den virke

Prøv evt. at kikke ind på vores Server "! (Der er også stats

IP: 81.7.132.202:27016

Rustica.dk