/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ægte win
Fra : BL14
Vist : 611 gange
50 point
Dato : 22-06-12 17:26

Jeg har en bærebar der skriver at min win 7 ikke er ægte ,men det er den, det er noget den lige er begyndt på. Hvordan fortæller jeg den det er en ægte cd jeg har Jeg håber ikke jeg skal til at slette det hele og ligge den ind igen
mvh Troels

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-06-12 17:33

HVad har du lavet af ændringer siden den er begyndt med et. Opdateringer? Eller har du installeret noget fra nette en dvd eller lignende.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-06-12 17:35

Og hvis diun version er ægte har du jo også en kode til det. Så går du bare ind og sriver den kokde igen og så skulle den ged være barberet.

Start - Højreklik Computer - Egenskaber - Nede i bunden kan du skifte kode på din windows. Der skriver du din korrekte kode og visa versa

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-06-12 18:01

Det er ikke installationscd det kommer an på.

Den skal være registreret med brugerkode.

Det kan du gøre over nettet bare du har din egen brugerkode. Kopi fra en anden duer ikke.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-06-12 18:02

Man kan køre et stykke tid med windowssystemet uden registrering . Men derefter går det som med dig.

Kommentar
Fra : BL14

Dato : 22-06-12 18:10

Jeg tror den begynte på det efter jeg har kørt cclener og jeg har kode og vil prøve det som Fijala siger
mvh Troels

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-06-12 18:20

check lige uret, er datoen korrekt? (dato/måned år)

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-06-12 18:26

Synes jeg har oplevet noget lignende, når man har ryddet for godt op.
Mener den giver dig et link hvor du kan registere ved windows, så synes jeg min kom på plads.
jeg tror det er de moduler windows har pladseret på din PC for at holde øje med at du ikke snyder, der er blevet ændret af dine cleaners.
Hilsen Steen

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 25 point
Dato : 22-06-12 18:55

Hvis computeren har kørt meget dårligt og Du har forsøgt med en cleaner kan det give det sidste skub i graven.
Man bør kun bruge en cleaner på en computer der kører nogenlunde godt.

Red Dine filer mens det fungerer og geninstaller så.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-06-12 10:54

Hvis dato og tid er korrekt så prøv og skriv slui.exe 4 i windows søgning og følg guiden.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-06-12 12:53
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-06-12 14:01

Du skal ind på Microsofts side og validere din udgave af Win7.

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/help/genuine/what-is-validation

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 23-06-12 14:11

Rigtig Granner01 det er validerings værktøjet der er ødelagt. så mener jeg bare han får et nyt og hans windows bliver valideret igen.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : BL14

Dato : 29-06-12 20:58

Tak for svaret LuffeA.