/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Netværkskort
Fra : jensviggo
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 20-06-12 09:18

Mit trådløse netværkskort er stået af, så jeg må ha´ nyt, men hvor sidder det. Det drejer sig om hp DV6000, jeg vil nødig skille mere af end nødvendig.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-06-12 09:30

Du skulle gerne have en plade midt på undersiden og der skal "bare" løsnes 2 skruer og så kan du pille wifi-kortet ud. Kig her.
http://www.insidemylaptop.com/take-apart-hp-pavilion-dv6000-laptop/

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-06-12 11:45

Har nu fået skilt pc´en ad, men et direkte netkort synes ikke at være udskiftelig, da det er loddet fast, efter min vurdering, måske jeg tager fejs, men jeg må da osse kunne bruge et USB trådløs netkort.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-06-12 12:06

der tager du fejl, man skal kunne tage både wlan og lan kortet ud af den. Kig lige efter om ikke der sidder en skuer som du lige skal løsne.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-06-12 13:05

ok jeg prøver

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-06-12 14:08

Nu forstår jeg, jeg troede noget helt andet, men to skruer løsnes og fjernes, og ud af sluttet netkortet ryger, Det er der jo ingen ben i, men hvor får jeg et nyt???? måske du vil være behjælpelig igen

mvh

jensviggo

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 20-06-12 14:26

Du kan prøve og google det ellers må du have fat i HP, de kan i hvert fald sælge dig et nyt.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 20-06-12 17:58

Tak for svaret webnoob. Jeg prøver HP, og tusind tak

mvh

jensviggo