/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jaaaaaa.
Fra : piaskov
Vist : 1117 gange
50 point
Dato : 19-06-12 21:16

Er i også ved at være lidt trætte i ansigtet ??

http://peecee.dk/upload/view/371882

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-06-12 21:31

Den var god
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 19-06-12 21:37

Sådan ser jeg altid ud inden i når bare ordet - fodbold - kommer på "banen"

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-06-12 21:39

Helt så slemt har jeg det nu ikke.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 19-06-12 21:46

Nej, for jeg ser ikke fodbold.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-06-12 21:48

Whaau-- een der ikke ser bold??

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 19-06-12 21:53

Citat
Whaau-- een der ikke ser bold?? [Waaauw]

Præcis.

De eneste gange jeg har set fodbold har været, når min søn har spillet, da kunne jeg jo li'som ikke være andet bekendt. vel?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-06-12 21:56

Ja jeg må tilstå jeg ikke kunne stå for det billed.
Men jeg indrømmer også at jeg ser bold....især da DK var "inde" i varmen.
Nu er jeg ligeglad med resten

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-06-12 22:01

Citat
Nej, for jeg ser ikke fodbold

Velkommen i klubben, så er vi 2

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-06-12 22:01

Lækker bebs! Har osse det billede. Keine bold her.. Men det er hyggeligt, når jeg kan høre andre i gaden. Så kan jeg godt finde på at tænde tv'et.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-06-12 22:02

ps
godt billede

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 19-06-12 22:06

Fodbold er kedeligt, uinteressant og larmende.

Det er et fantastisk billede piaskov har lagt ind.

Engang jeg var indlagt på sygehuset, sad jeg helt alene tilbage på min stue og strikkede. Alle andre på hospitalet der havde den mindste mulighed for det, blev samlet på et fælles samlingssted for at se en "vigtig" fodboldkamp. De havde samlet ind, og lejet en kæmpe storskærm for en aften Alle synes jeg var underlig - men som bekendt er det ikke altid at flertallet har ret

Kommentar
Fra : poten

Dato : 19-06-12 22:12

Citat
men som bekendt er det ikke altid at flertallet har ret

Det har du fuldstændig ret i...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-06-12 22:13

Citat
Fodbold er kedeligt, uinteressant og larmende.

Så skulle du alligevel have set tv, da vi vandt i 92
Eller bare have gået en tur på gaden

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 19-06-12 22:22

Jeg var i Skt. Petersborg i 92 dabj sammen med mange danskere, så jeg kunne ikke undgå at høre larmen. Alle havde set fodbold. Mange gik på gaden med det danske flag og råbte og skreg, og russerne synes det var sjovt.

Men en god ting var der at sige om den kamp - da vi kom til den russiske /estiske grænse skulle ingen af de danske busser vente - vi måtte køre lige ud af Rusland. Ellers kunne vente tiden ved grænsen godt være op til 4-6 timer.

Så jeg har altså noget godt at sige om en`EM kamp

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-06-12 22:23

Citat
Så skulle du alligevel have set tv, da vi vandt i 92

Ja mon ikke. Vi råbte og skreg som nogle totale idioter.
Sad på kanten af sofaen og låste alle døre i huset.
Ville IKKE ha' gæster mens der var kamp.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-12 23:18

Jeg vil også hellere se Formel 1,med Fernando Alonso,Sebastian Vettel m.fl.

Men må sige det var en flot kamp af Sverige,mod Frankrig,her i aften.2-0. Bl.a. en helflugter af Slatan Ibrahimowiz. Et pragtmål.

M.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-06-12 07:35

Babyer er noget så uskyldige

Jeg var også helt vild i 92` , har aldrig hverken før eller siden haft det sådan.

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 20-06-12 14:58

I 1992 stod fok på grænsen med grillkyllinger til tyskerne mens de hujede og sang - det faldt ikke i god jord hos tyskerne.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-06-12 16:32

Citat
- det faldt ikke i god jord hos tyskerne.

Man kan sige meget om de Tyskere...men samme humor som vi har her i landet har de altså IKKE.

Jeg fortalte engang en Tysker at måden jeg kunne huske at det sorte i deres flag skal vende øverst var fordi at Tyskerne havde jord i hovedet

Det faldt ikke i så god" jord."

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 50 point
Dato : 20-06-12 17:46

Jepppps, '92. Jeg holdt en bette party bare såen uden nogen speciel anledning. Mit TV blev invaderet af en flok "gale" mennesker. Alle i gaden kendte hindanden. Mine gæster forsvandt ned i byen - til alle de andre.... og jeg sad alene og forladt med en brugt fodboldkamp suk suk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-12 19:50

I '92 var vi på gennemkørsel i Tyskland og overnattede i Harzen.
Den Tyske dame som havde denne kro/hotel slog sig på lårene og grinede højt og længe, da hun hørte at vi var fra Danmark. Hun fortalte at de havde bygget en balustrade eller hvad det nu hedder, men at den var pillet ned da det tyske hold ikke vandt.
Vi smilede lidt forlegent.................man ved jo aldrig.
zwei null - blev hun ved med at sige.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-06-12 20:47

Citat
og jeg sad alene og forladt med en brugt fodboldkamp suk suk

Ejjj altså Hanne.
Hvor synd...det kan man da ikke bare gøre når du havde indbudt.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 21-06-12 12:04

Tak for svaret Camillasmoster.
Håber du hyggede dig trods alt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-06-12 15:40

Velbekomme.

Det var skægt indtil alle var væk.

Nu er jeg lige kommet hjem fra nogle meget regnfulde dage i Blokhus - øv. Men så kom vi da hjem til solskin

Derfor det sene svar.