/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvordan kan jeg finde et hemmeligt numme~
Fra : mortenp
Vist : 6390 gange
20 point
Dato : 27-11-01 21:11

Der er en der bilr ved med at ringe til mig, jeg ved hvem men hun har hemmeligt nummer Hvordan kan jeg finde det nummer???

på for hånd tak!!!

hilsen

mortenp

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-11-01 21:12

mortenp skrev i meddelelsen ...
>Der er en der bilr ved med at ringe til mig, jeg ved hvem men hun har
>hemmeligt nummer Hvordan kan jeg finde det nummer???

Det kan du ikke.

Mvh.
Torben

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-11-01 22:23

I artikel <alSM7.324$K4.46162@news010.worldonline.dk>, skrev "mortenp"
<mortenp.news@kandu.dk>:
> Der er en der bilr ved med at ringe til mig, jeg ved hvem men hun har
> hemmeligt nummer Hvordan kan jeg finde det nummer???
Hmm - du tropper op med en dommerkendelse hos teleselskaberne samt politi?
(den slags kan normale personer ikke)

René

--
Nej - jeg snakker kun for mig selv.. det er mine meninger, ikke andres..
Web : [ http://www.renenielsen.com/ ]

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-01 23:44

Til mortenp
Det er iorden du afviser mit svar selv om svarret er rigtig.
Tror du det er for sjov at folk vælger at have et hemmelig nummer?
Når du ved hvem hun er,så behøves du jo heller ikke at vide hendes telefonnummer,så kan du jo bare opsøge hende ikke.
Du tror vel ikke bare man kan ringe til oplysningen eller gå på nettet for at at få eller finde et hemmelig nummer.
For mig lyder det mere som om at dit spørgsmål er havnet det forkerte sted,den skulle nok have været oprettet under det emne der hedder kærester og jalousi
Brian

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 28-11-01 00:56

Slap li'e af Briani. Er du virkelig så skuffet over, at du ikke får point for at gentage det samme som Torbenth? Easy now!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-11-01 01:04

Hej kajsvaj
nej jeg er ikke skuffet Kaj
Jeg have ikke set at Torbenth var kommet med en kommentar
Der sker det mange gange at jeg minimerer siden,når jeg lige er ved noget andet,og når jeg så er klar til at skrive så glemmer jeg at opdaterer siden
Have jeg set der var kommet en kommentar med det samme svar have jeg selfølgelig ikke skrevet det
OK
Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-11-01 23:41

Hej

"mortenp" <mortenp.news@kandu.dk> wrote:

>Der er en der bilr ved med at ringe til mig, jeg ved hvem men hun har
>hemmeligt nummer Hvordan kan jeg finde det nummer???

Det kan du ikke ! - Så var det jo ikke et hemmeligt nummer mere

Så da du ved hvem det er, må du altså troppe op på adressen hvis du vil
snakke med vekommende, eller vel rettere meddele vedkommende at du
_ikke_ vil snakke med hende.

--
M.v.h. Ole®

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-11-01 00:09

mortenp skrev:

>Der er en der bilr ved med at ringe til mig, jeg ved hvem men hun har
>hemmeligt nummer Hvordan kan jeg finde det nummer?

Start fra en ende af med 20000000 og bliv ved til hun svarer.

Lille historie:
Kort efter at jeg havde skiftet telefonnummer fortalte en af mine
venner mig at han i distraktion havde ringet til det gamle
nummer. En forbavset ældre dame svarede: "Hvordan kan De dog
ringe til mig? Jeg har hemmeligt nummer!"

--
Bertel
http://lundhansen.dk/bertel/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 28-11-01 10:05

Det er da et problem hvis man bliver chikaneret af en der har hemeligt nummer. Så er man pinedød nødt til at involvere politi og teleselskaber.

Det kunne være smart hvis man kunne
1) Afvise/redirigere alle opkald fra et givent nummer, evt. det sidste indgående hvis man ikke kan se nummeret.
2) Afvise/redirigere alle opkald fra hemmelige numre, evt. med besked om at opkald ikke modtages fra hemmelige numre.
Nogle mobiler kan sikkert redirrigere, men det er tvivlsomt at de kan finde ud af at gøre det med hemmelige numre.

Det kan være man burde foreslå teleselskaberne at udvikle en sådan service..

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 28-11-01 10:08

En løsning en af mine venner har brugt da han havde samme problem var, selv at skifte til hemmeligt nummer.. men det er selvfølgelig uholdbart hvis det sker tit at du modtager uønskede opkald fra forskellige personer.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-11-01 10:23

hej Harlekin
Udmærket forslag
1) Afvise/redirigere alle opkald fra et givent nummer, evt. det sidste indgående hvis man ikke kan se nummeret.
Men denne
2) Afvise/redirigere alle opkald fra hemmelige numre, evt. med besked om at opkald ikke modtages fra hemmelige numre.
mange offenlige kontore-læger-og diverse firmaer-når de ringer til en vises de også som et hemmelig nummer
Så det vil måske ikke være så smart.
Men et par udmærkede forslag som du kan gå videre med til teleselskaberne.
PS-Man kan jo også taste et eller andet nummer ind som jeg ikke lige kan huske,før man ringer-så vises ens nummer jo også som hemmelig nr
MVH Brian

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 28-11-01 10:37

>Men et par udmærkede forslag som du kan gå videre med til teleselskaberne.
Jeg satser på at de kigger med i denne nyhedsgruppe

>PS-Man kan jo også taste et eller andet nummer ind som jeg ikke lige kan huske,før man ringer-så vises ens nummer jo også som hemmelig nr
Ja, det kan man, men det løser ikke rigtig mortenp's problem med uønskede indgående opkald.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-11-01 14:14

On Tue, 27 Nov 2001 22:22:50 +0100, "René Nielsen" <mig@renenielsen.com> wrote:

>I artikel <alSM7.324$K4.46162@news010.worldonline.dk>, skrev "mortenp"
><mortenp.news@kandu.dk>:
>> Der er en der bilr ved med at ringe til mig, jeg ved hvem men hun har
>> hemmeligt nummer Hvordan kan jeg finde det nummer???
>Hmm - du tropper op med en dommerkendelse hos teleselskaberne samt politi?
>(den slags kan normale personer ikke)

Præcis! - I visse tilfælde kan telefonselskabet dog også være behjælpelige uden en
dommerkendelse, nemlig når det drejer sig om numre som ringer til dig. Desværre
kræver det ofte at det er indenfor samme selskab, og det er jo ikke sikkert at det er
tilfældet. At få to teleselskaber til at hjælpe samtidigt er nok meget mere
usandsynligt...

- Per.

Accepteret svar
Fra : nocom

Modtaget 20 point
Dato : 28-11-01 15:28

Hej.
Jeg har hørt, at man kan indstille sin telefon, via en boks, til at kun modtage indgående numre, fra folk, der vil vise sit nummer, hvilket jo egentligt er meget rimeligt! Ring og spørg TDC, f.eks.!Mvh
NoCom

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-11-01 16:57

Per Goetterup skrev:

>Præcis! - I visse tilfælde kan telefonselskabet dog også være behjælpelige uden en
>dommerkendelse, nemlig når det drejer sig om numre som ringer til dig.

Det vil jeg ikke håbe de gør, det er jeg ret overbevist om de kan få
stor ballade med hvis det er tilfældet.

Er det noget du har oplevet?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
>>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<

Kommentar
Fra : Hai

Dato : 14-04-02 18:02

Du kan fortælde personen vitser eller læg på, du kan også råbe ind i røret. Hvis de chikanere dig så gå til politiet