/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Billig HF-studenter hue..
Fra : Cimbombom
Vist : 701 gange
90 point
Dato : 18-06-12 15:04

Goddag.

Er der nogen som ved hvor man kan købe, en hf studenter hue til en billig pris..

Den billigste jeg har fundet koster 500 kr. Og det syntes jeg er for dyrt til en hue.

På forhånd tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-12 15:11

Beklager, det er prisen

Eneste mulighed for at få den billigere er, hvis du kan finde den brugt, men det kommer sikkert til at knibe, for de fleste huer bliver beholdt til evigt minde eller fuldstændig ødelagt

Tillykke med eksamen

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-06-12 15:57

Der er et billigere alternativ, en HF Studenter Cap kr 229,-

Citat
Super smart og trendy HF StudenterCap med lyseblåt bånd.

Studenter efterspørger et alternativ til den klassiske studenterhue, og studenterne vil gerne skille sig ud fra den klassiske studenterhue, men stadig gøre det med god stil.

http://smartcap.dk/studenterhuer-caps-og-blaa-bog-26/kvikbestilling-53/hf-55/hf-studentercap-kvikbestilling-1775.html

Tillykke

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 18-06-12 19:02
Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 18-06-12 19:07

ok det er vist den samme som HelleBirgitte skrev.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 18-06-12 20:55

Tak for svarene alle sammen, HelleBirgitte jeg har set den hue før også.

Men det er ikke lige min stil, den er liiidt for meget alternativ den hue.

Godkendelse af svar
Fra : Cimbombom

Dato : 18-06-12 20:58

Tak for svaret Nordsted1. Også tak til HelleBirgitte & wibbi for deres svar.

Jeg har løst problemet, min mor vil gerne købe huen til mig

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-06-12 20:59

Jeg kan nu også bedst li´ den traditionelle hue, men denne her var jo billig

Man har tidliger kunne købe billig HF studenterhue samme sted, men kan ikke bestilles nu, nok udsolgt. Så du bli´r nok nødt til, at ofre de 500,- på sagen.....