/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Service af Chevrolet Spark
Fra : Kyck
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 18-06-12 10:44

Jeg skal have min Chevrolet Spark til 30.000 KM syn og da jeg ikke har været tilfreds med det værksted som jeg har benyttet tidligere, vil jeg gerne finde et andet.

Jeg er dog i tvivl om hvordan jeg denne gang finder et ordenligt værksted og vil derfor spørge jer til råds.

Er der nogen som kender et godt autoriseret Chevrolet værksted, som ligger indenfor 50 km af Århus?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-12 11:01

Prøv med Automester

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 18-06-12 11:04

Det er så vidt jeg kan se ikke autoriseret.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-12 11:11

Jo det er.

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 18-06-12 11:19

Det er noget sludder. De er ikke autoriseret.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 18-06-12 12:07

Det er jo også bedøvende ligegyldig om de er autoriseret - bare det er et godt og fornuftigt værksted!

Kommentar
Fra : netop

Dato : 18-06-12 12:09

Læs og bliv klogere:

http://www.hasselagerauto.dk/

Kommentar
Fra : netop

Dato : 18-06-12 12:10

AutoMester
ServiceSikring

Nye regler for service-
og garanti på nyere biler

NYE EU REGLER

Nyt EU-direktiv sikrer dig samme service &
garanti på din nye bil, selvom du får din bil
serviceret på et AutoMester værksted i
garanti perioden.

Og i den forbindelse har vi lavet et rigtigt
godt tilbud til alle bilejere - nemlig
AutoMester ServiceSikring,
der sikrer at du altid er godt kørende.

En AutoMester ServiceSikring dækker op til
10.000 kroner af de fleste værkstedsregninger,
og da den årlige præmie for privatbiler er på
beskedne 1.490 kroner, er forsikringspræmien
oftest tjent ind allerede efter den første reparation.

Hør nærmere på værkstedet,
om hvordan din bil får en AutoMester ServiceSikring.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 18-06-12 13:04

Vi har fået vores tre Suzuki'er serviceret hos AutoMester siden 2000. Fin service 150-200 kr. billigere i timen. Meget fin afkrydsning for hvad der er serviceret i forhold til original værksted, som Suzuki (naturligvis) accepterer - og frem for alt, så har jeg tillid til værkstedet - det har jeg ikke til den lokale Susuki-forhandler-værksted!

Kommentar
Fra : Beestone

Dato : 18-06-12 17:40

Det er STADIG en udbredt misforståelse, at garantien kun dækker ved service på mærkeværksteder.

De tider er forlængst forbi, man er ikke længere låst til at finde sig i et dyrt og inkompetent mærkeværksted.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-06-12 21:22

Er det ikke spark som har en speciel forsikrings/købeordning. Hvis det er - så kig lige i kontrakten.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-06-12 22:47

Man misbruger i den grad ordene.
Der er da vist ikke noget som hedder et 30000 km syn.

Service er ifølge orbogen en ydelse som ydes uden betaling.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-12 22:54

Gad vide hvad en orbog er? Gad vide hvad Transor egentlig ved? Følg med i næste afsnit.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-12 09:26

Men "service" er også noget de lægger på bordet, og det betaler jeg da for.
I den tekniske verden er service noget man betaler for i modsætning til gratis service, som der ikke betales for.
30.000 km. syn er jo bare en kraftig sammentrækning af "serviceeftersyn".

Godkendelse af svar
Fra : Kyck

Dato : 19-06-12 09:30

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 19-06-12 09:45

Spørgsmål:

Citat
Er der nogen som kender et godt autoriseret Chevrolet værksted, som ligger indenfor 50 km af Århus?

Accepteret svar:

Citat
Gad vide hvad en orbog er? Gad vide hvad Transor egentlig ved? Følg med i næste afsnit.

NOGEN SAMMENHÆNG?