/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opgradere Android
Fra : o.v.n.
Vist : 877 gange
200 point
Dato : 15-06-12 19:02

Min telefon som blev købt i maj. blev købt som opgraderbar til Android 4
vil en sådan opgradering overskrive den brugerflade som telefon producenten lagt på Android?
Hvad kan version 4 som min telefon med Android 2.3 ikke kan?

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 15-06-12 20:44

Har for over en måned opgraderet min Android til 4.0, og dedt har jeh ikke fortrudt efter at have vendet sig til en anderledes brugerflade.

Og det allerbedste ved opgraderingen for mit vedkommende, er batteritiden er forbedret med 70-80 %

PPK

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-06-12 22:06

Primært er det vel brugerfladen og dataforbrug der er anderledes.

Kig her http://www.android.com/about/ice-cream-sandwich/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-12 23:03

Er der andre som har oplevet at batteri tiden er forbedret?
Tak jeg læser hvad der står i linket

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-06-12 23:31

Hvilken telefon er det?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-12 00:35

Det er denne Sony Ericsson som jeg har købt, alletiders telefon og mini computer:
http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Sony-Ericsson-XPERIA-Pro-Black-2291389.html
den er vist næsten magen til Xperia Arc og Xperia Play men jeg kan godt lide at have et rigtigt tastatur

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-12 07:25

Øeh.. er der ik' noget med, at mobilen skal root'es/jailbreak'es før du kan skifte oprativsystem?
Sådan er det da vist på min Samsung xCover(Android 2.3.6 Gingerbread)?

1.) http://en.wikipedia.org/wiki/Rooting_(Android_OS)
2.) http://www.ehow.com/how_5815441_root-android-phone.html
3.) http://www.addictivetips.com/mobile/top-10-reasons-to-root-your-android-phone-2/

...men jeg har nu ikke turdet prøve, for så ryger garantien på telefonen!
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ppk

Modtaget 200 point
Dato : 16-06-12 08:50

Min mobil er en Sony Ericsson Xperia Arc S, og den blev bare tilsluttet computeren igennem programmet PC-Companion og så gik det hele af sig selv !!

Der var ingen problemer.....

PPK

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-12 13:19

Tak for svaret ppk. jeg opgradere når engang programmet PC Companion kan finde en server, det har den ikke kunnet de seneste dage vores telefoner er vist næsten ens, min med et fysisk tastatur som jeg kan trække ud

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 17-06-12 17:14

o.v.n.

Det var da så lidt

Syntes nu ikke jeg har støt ind i det problem med adgang til server, men det er da drøn surt at den ikke vil når nu man så gerne vil.

Nå, men held og lykke med projektet.

PPK