/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ctrl+c og ctrl+v
Fra : Malaga080129
Vist : 590 gange
200 point
Dato : 15-06-12 14:39

Når jeg markerer en tekst og trykker ctrl+c og derefter ctrl+v sker der ikke en skid. Hvad f..... sker der? Jeg har virustjekket. malwaretjekket, opdateret Windows 7 og kørt en grundig rens med Advanced SystemCare, CCleaner og MalWare Fighter. Windows Defender kører i baggrunden konstant. ligesom AVG Antivirus. Højreklik på musen virker men ikke de to funktioner. Hjælp...

Kommentar
Fra : GammelHund

Dato : 15-06-12 14:51

Umidelbart vil jeg tro, at du har et andet program kørende, i baggrunden, der opsnapper dine gen vejs taster.

Kommentar
Fra : anglica

Dato : 15-06-12 14:56

Hello Dear, I'm,Anglica
can we talk, i will want to get to know you better ,
pls feel free and contact me at : anglica_albert@ymail.com
I am an easy going and understanding Girl.
I see friendship as a gift we give to ourselves
Talk to u soon.

Kommentar
Fra : Malaga080129

Dato : 15-06-12 14:57

Hej GammelHund.
Har du nogen idé om hvilket? Der kører jo mange. Det sker typisk i MS Word og hvis jeg kopierer en hjemmesideadresse.

Kommentar
Fra : Malaga080129

Dato : 15-06-12 14:59

Hvad f..... skete der lige for Anglica??? Hun må være desperat.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-12 15:15

Muligvis et tåbeligt spørgsmål, men når du bruger ctrl+v har du så klikket med venstre mus på stedet hvor den kopierede tekst skal indsættes??

Kommentar
Fra : GammelHund

Dato : 15-06-12 15:18

Hej Malaga080129
Der kan være mange programmer der kører i baggrunden.
Tast Ctrl + Alt + Del, for at starte joblisten. Her kan du se hvilke programmer der kører.

Mit første bud er: Skype. Men det kan være altmuligt andet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-06-12 16:03

Du kan prøve og downloade clipboardviewer fra denne her side: http://www.winvistaclub.com/t72.html så kan du kigge i clipboard hver gang du har brugt ctrl+x/c for at se om der kommer noget nyt i.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-12 16:05

Citat
Når jeg markerer en tekst og trykker ctrl+c og derefter ctrl+v sker der ikke en skid
nej ikke så længe du er i samme program eller på en internet side som du kopierer fra, prøv at markere en tekst her på siden og tryk påCrlt. + C åben så dit skriveprogram klik en enkelt gang med musen så markøren viser at du er klar til at skrive, tryk så på Crlt. + V og se så er din markerede tekst kopieret over i skriveprogrammet

Kommentar
Fra : Malaga080129

Dato : 15-06-12 19:18

Tak for de velmenende råd, men der var ikke andet at gøre end at systemgendanne.

Kommentar
Fra : Malaga080129

Dato : 15-06-12 19:23

Hvordan f..... kommer man nu ud af det her, samtidig med at man får sine 200 point hjem igen, hehe?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 15-06-12 19:45

Du kan ikke annulere og få point hjem igen når der skrevet indlæg i dit spørgsmål, men du kan annulere spørgsmålet, visse brugere henviser til din statistik når du stiller nye spørgsmål og så pynter det jo ikke med annulerede spørgsmål, selv om du ikke fik et brugbart svar

Godkendelse af svar
Fra : Malaga080129

Dato : 15-06-12 19:47

Tak for svaret o.v.n..
Hilsen Malaga