/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Riverdance
Fra : Hobbitten01
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 11-06-12 21:11

Hej

Nogen der ved om man kan hyre nogen der kan danse riverdance til en privat fest ?

Har googlet det på mange måder, men har kun fundet Trad Lads & green steps til 18.000 kr

og det er ikke i den pris klasse jeg er ude efter, bare en dans eller to til en go veninde der blir 50!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-06-12 21:39
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-06-12 21:47

Fandt også lige side, som jeg syntes, du skal se
http://www.festdans.dk/82565513

Priser fra 1000,- i Kbh området

Kommentar
Fra : Hobbitten01

Dato : 11-06-12 22:23

Nå ja glemte og skrive jeg bor i Jylland

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-12 22:30

Se linket til Dans på hjul. Hun arrangerer workshop landet ovet, der står ikke, hvor hun optræder til fester, du kan da prøve at høre....

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 12-06-12 04:48

Prøv at kontakte den lokale riverdance klub eller den der findes nærmest din bopæl. De tagre normalt ud til opvisninger mod lidt betaling.
Prøv at søge efter foreninger i dit lokalområde.

vic200

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-06-12 09:01

Riverdance undervisere er lidt svære at finde, men spørg evt her, om de kender én i dit område:

http://dans.dk/index.aspx?id=1756

Har du overvejet om Linedance kunne være en mulighed i stedet? Det er nok lettere at finde i dit område.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-12 10:07

Da vi havde kobberbryllup, havde vi "hyret" en folkedansetræner og en spillemand til at komme efter middagen.

Vi fik så lært et par danse. I starten var gæsterne generte for at prøve, men jeg kan love dig for vi fik rystet selskabet godt og grundigt sammen.

Folkedans er altså ikke kun noget for gamle mennesker med halm i træskoene.

Dette er ikke hvad du efterlyser, men endnu en mulighed for en anderledes oplevelse

Godkendelse af svar
Fra : Hobbitten01

Dato : 15-06-12 08:02

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-06-12 08:15

Velbekomme og go´ fest