/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Opdatering af Vista.
Fra : olehenne
Vist : 522 gange
300 point
Dato : 11-06-12 09:15

Hvordan får man SP 2 installeret, når det mislykkes. Har prøvet flere gange automatisk og ved at hente den på Microsofts service side. Ved installationen kommer en melding om at den ikke findes på sproget dansk! Den blev købt sammen med Pc'en og var på HD'en. Måske var den for sjældent på nettet i starten, da den kun blev brugt af og til i sommerhuset.
Den eneste besked jeg kunne få fra Microsoft, var at der skulle købes en tillægs-sprogpakke, for at det kan lykkes. Det har jeg ikke lyst til, da der er betalt for Vista programmet.
Håber på et brugbart svar.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-06-12 10:26

Hvilket sprog er der installeret på computeren lige nu?

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 11-06-12 10:40

Det er dansk. Leveret installeret på HD.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 300 point
Dato : 11-06-12 10:42

http://support.microsoft.com/kb/935791
Gå ned til metode 3 på ovenstående side og gør som der står skrevet.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-06-12 18:58

Og er du sikker på at SP1 er installeret. Uden den kan man ikke bruge SP2

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 12-06-12 23:43

Tak webnoop!
Denne gang lykkedes det at få det installeret.

Godkendelse af svar
Fra : olehenne

Dato : 12-06-12 23:44

Tak for svaret webnoob.