/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Video klip fylder for meget
Fra : 2100
Vist : 496 gange
50 point
Dato : 10-06-12 21:55

Jeg har optaget et video klip på nogle få minnutter med mit videokammera. Klippet fylder 245.000 KB. Klippet ville jeg gerne havde indsat på facebook, men det tager flere timer at oploade, så det er ikke til. Kan man ikke på en eller anden måde minske klippet så det ikke fylder så meget.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 60 point
Dato : 10-06-12 22:02

Du kan uploade det på Youtube og dele det derfra på Facebook

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 10-06-12 22:05

Ok, men det vil vel tage ligeså lang tid, flere timer at oploade.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-06-12 22:23

Hvilket operativsystem har du ?

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 10-06-12 22:26

Win 7 home

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-06-12 22:35

Er der ikke movie maker på den?

Så du kan hente video ind og eksporterer denne til et mindre format?

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-06-12 23:08

245.000 KB er et lille kort klip og det tager ikke flere timer at uploade, måske kræver Facebook et bestemt format og derfor kører upload i ring? jeg ved det ikke men Youtube omdanner selv film klippet til et andet format hvis det nødvendig - og jeg som troede jeg havde Danmarks langsomste upload 0,21 Mbit målt lige nu, der er ventetid mens jeg uploader til Youtube men ikke flere timer så der må være noget andet galt med din Facebook upload

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-06-12 23:11

Citat
det tager flere timer at oploade, så det er ikke til
sæt computeren til at uploade når du går i seng, så er filmen sikkert klar når du vågner igen, den metode brugte jeg da jeg lagde alle mine digitale billeder på Skydrive

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 11-06-12 19:27

Tak for svaret Kortoververden, det virker perfekt og hurtig at oploade til.