/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
dl en URL
Fra : MKC
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 30-05-03 13:35

hej
Vis jeg gerne vil downloade et videoklip fra en URL hvordan gøres dette?
http://195.41.82.147/dimser_4_250.asf

VH
MK

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 30-05-03 14:11

hej MK
du skriver ikke hvilken browser du bruger, forudsat du bruger Internet Explorer, så gør sådan:
højreklik på linket, og tryk på "gem som", angiv den mappe du vil gemme den i og tryk gem.

Mvh CiberAmigo

Kommentar
Fra : MKC

Dato : 30-05-03 14:31

Hej igen

Det er IE ver 6 jeg bruger, hvis jeg højrekliker på linket og trykker på "gem som" skal jeg stadig være online for at se filmklippet

Vh
MKC

Accepteret svar
Fra : CiberAmigo

Modtaget 50 point
Dato : 30-05-03 15:09

Hej MKC
>Det er IE ver 6 jeg bruger, hvis jeg højrekliker på linket og trykker på "gem som" [...]
hvis det er IE6 vil det være på den måde man henter filer hvis linket ikke starter af sig selv.

>[...]skal jeg stadig være online for at se filmklippet
Det ser sådan ud, når man åbner filen med et text program, viser den vej til distinationen(hvis det er en midie fil kan man normalt ikke åbne den med textprogrammer).
De har åbenbart ikke ønsket at dele filen. Det kan have noget med copyright at gøre eller en lokal politik de har. Men det kan jeg i virkelig heden ikke svare på.

på hvilken hjemmeside liger filen? det kan være at du skal spørge deres webmaster om du må få den.

MHV CiberAmigo

Godkendelse af svar
Fra : MKC

Dato : 30-05-03 15:25

Tak for svaret CiberAmigo.