/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Protein
Fra : Dieter
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 10-06-12 13:54

Hvilket protein produkt kan man anbefgale.
Jeg er ikke ude på størtre muskler. Men har behov for mere energi !

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 10-06-12 13:57

Mente naturligvis: anbefale ! og større !

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-06-12 15:16

Man kunne engang købe noget hos Matas (1985), der skulle blandes op med vand
med smag af Vanilje, men det smagte af H til alligevel
Og det var ikke sæligt dyrt.
Min eneste erfaring med produktet

Accepteret svar
Fra : skytten49

Modtaget 100 point
Dato : 10-06-12 15:24

Jeg har søgt på proteindrik. Og for mig ser det ikke ud til at der står hvilke proteiner der er i de forskellige drikke og de er meget dyre. Så hvis du spiser kød, æg, forskellige grøntsager får du alle de essenielle/livsvigtigeproteiner. du kan også søge efter opskrifter på proteindrikke på nettet og lave dem selv. Så koster de ikke kassen.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 10-06-12 15:46

Tak for svaret skytten49.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 10-06-12 15:59

selv tak

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 10-06-12 16:08

Min far var meget syg af lungecancer og kunne ikke fordrage det proteindrik man kunne købe på apoteket. Så lægen anbefalede at man meget let kunne lave en god proteindrik selv.

Der skulle bruges 4-5 æggeblommer rørt med 1-3 spiseske sukker alt efter hvor tyk man er og vanille - hvis man er til det.

Når æg og sukker er rørt godt luftigt, skal der 2-3 deciliter kærnemælk og en deciliter piskefløde i. Det hele piskes godt sammen - det bliver tyktflydende.

Sådan et stort glas proteindrik skulle min far have 3 gange om dagen i en uge. Så en uges pause, måske p.g.a de mange æggeblommer - og så en uge igen. Det smagte godt og gav ham flere kræfter i hverdagen.

Det er ikke sikkert det er noget for dig Dieter, men det er en afprøvet proteindrik der virkede godt på min far.

Held og lykke med at finde noget der passer til dig.

Mange hilsener malmin

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 10-06-12 16:19

malmin piskefløde er godt til dem der ikke kan holde vægten oppe, men ikke til dem der tager på i vægt

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 10-06-12 16:25

Nu skrev du jo ikke noget om vægt Dieter