/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Facebook
Fra : stone47
Vist : 664 gange
300 point
Dato : 10-06-12 11:05

Synes ikke jeg har let ved at komme på Facebook i disse tider. Det ser ud til at det er auto logon der hænger. Eller er det de utrolige mængder af data, der skal samles sammen. Så måske bliver man utålmodig og trykker på noget der tingene endnu værre. Eller måske noget i Firewall der ikke er helt enig med sig selv om hvad der er tilladt eller ikke. Eller er der nogen der er ved at afvikle Facebook, nu da pengene er taget ud af ballonen hej hej.
Andre der oplever noget tilsvarende ??
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-12 11:11

Overhovedet ingen problemer med at logge på FB herfra. Jeg har google crome, om det gør nogen forskel ved jeg ikke.

Har du prøvet at slette midlertidige indernetfiler og cookies??

Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 10-06-12 11:17

Jeg bruger Firefox på Windows XP og Linux Mint 12 - Ingen problemer ...

Men måske skal din PC renses lidt, som Nordsted1 foreslår ? ...

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 10-06-12 11:29

OK det er fint.
jeg tager en rundtur og prøver at rense lidt ud og ser om det ikke hjælper.
Maskinen her er en Medion med 8gb 2t disk. Nettet er TREfor 30/30 så der skal da være kræfter nok.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : netop

Dato : 10-06-12 12:11

Citat
Nettet er TREfor 30/30 så der skal da være kræfter nok

Ja, det kører jeg også med - jeg har dog også oplevet problemer med at maskineriet hang lidt i bremsen - dog ikke specifikt med Facebook.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-06-12 14:41

Kører 20/20 og Facebook er lynende hurtig. Win7 og IE8.

Kun hvis jeg bruger den bærbare så vil de have jeg skal fortælle hvor jeg er.

Kommentar
Fra : djras01

Dato : 11-06-12 21:27

Mit forslag...
Kør "Diskoprydning"
"Diskfragmentering"
Slet gamle internetfiler (cookies osv.)
Download og kør CCleaner.
Skift evt.din browser til Mozilla Firefox.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 11-06-12 22:29

Citat
Kun hvis jeg bruger den bærbare så vil de have jeg skal fortælle hvor jeg er.

Det er jo en sikkerhedsindstilling som du selv bestemmer om du vil bruge eller ej...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-06-12 22:57

Ja jeg har stor sikkerhed på min profil, jeg behøver ikke at andre finder mig.

Accepteret svar
Fra : Malaga080129

Modtaget 300 point
Dato : 15-06-12 14:28

Download Advanced Systemcare 5 Free fra IObit. Der følger Malware Fighter med. Jeg har købt licensen til omkring 100,- kr. og det spiller rigtig fint. Hvis det er længe siden pc'en er renset vil den min. finde 10000 forskellige ting der skal rettes op på. Det gør den heldigvis selv. Sæt det til "Grundig rens".

Hilsen Malaga

Godkendelse af svar
Fra : stone47

Dato : 18-06-12 07:08

Kender den godt har brugt den og rensat firewallen
Tak for svaret Malaga080129.

Kommentar
Fra : Malaga080129

Dato : 20-06-12 10:04

Hej Stone.
Det var så lidt. Glæder mig at kunne hjælpe.
Hilsen Malaga