/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
skrivebordet
Fra : jensviggo
Vist : 437 gange
20 point
Dato : 08-06-12 05:37

Jeg har en del ikoner på skrivebordet, som jeg har slettet, når jeg genstarter kommer de igen, jeg har osse fjernet dem fra papirkurv, findes der en naturlig forklaring?

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 08-06-12 09:20

Hvis de er tilknyttet til et program som du vil slette, skal du gå ind i denne computer, tilføj eller fjern programmer, find programmet på den liste der fremkommer tryk på slet, nu er programmet og ikonet fjernet fra computeren.

Prosat

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 20 point
Dato : 08-06-12 11:17

Gå til
C:\Documents and Settings
så kan du se 2 eller flere mapper med brugere
slet genveje i begge mapper
Eller bare i DIN mappe så burde de ikke dukke op i ALL USERS

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-06-12 11:18

NB: virker vist kun på XP

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 17-06-12 08:14

Tak for svaret nomore.