/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Dronningens fortjensmedalje i sølv
Fra : anva
Vist : 471 gange
200 point
Dato : 07-06-12 17:34

Mon nogen kan fortælle mig HVAD der nogenlunde står i dét dokument, der må følge med når man som offentlig ansat får Dronningens fortjensmedalje i sølv efter 40 års ansættelse?
Venlig hilsen
Anva

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-12 17:59

Jaaa...

Det kan de der får den...

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 210 point
Dato : 07-06-12 18:00

Citat
“Undertegnede Kansler for De Kongelige Ridderordener gør herved vitterligt, at Hendes Majestæt Dronningen den 24. september 2008 har tildelt socialpædagog ved Aktivitetscentrene Ved Søerne Lis Pedersen fortjenstmedaljen i sølv”, står der på det diplom Lis Pedersen fik sammen med sølvmedaljen.

Underskrevet af Prins Henrik.

http://www.socialpaedagogen.dk/da/Arkiv/2009/01-2009/Fortjenstmedalje%20I%20audiens%20hos%20Dronningen.aspx

Godkendelse af svar
Fra : anva

Dato : 07-06-12 20:40

Tak for svaret HelleBirgitte.
Lige, hvad jeg søgte, skal bruge det til en sød afsked med god kollega
Vh
Anva

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 07-06-12 20:43

Velbekomme. Det skal nok blive sjovt