/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
! Hashrygende borgerlige?
Fra : xyfuz
Vist : 367 gange
20 point
Dato : 07-06-12 17:03

DF til V og C: Ryger I hash?

Under sin ordførertale rettede DF's Alex Ahrendtsen sin frustration mod V og C:

- Jeg er skuffet over de borgerlige. Er I hashrygende borgerlige?

DFs ordføres reaktion mod de borgerlige partiers medlemmer, som havde den frækhed, at stemme anderledes, end DF ønsker det. I dagens 3. behandling om "Homo-ægteskaber" ...

Spørgsmål :
??? Er man "Hashrygende borgerlig" fordi man stemmer ja til "sådan noget" ???

Med Venlig Hilsenxyfuz

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-06-12 17:19

Om de ryger hash skal jeg ikke kunne sige, men bemærk flg:

I dagens udgave af Berlingske fremgår det, at partileder og tidligere statsminister Lars Løkke Rasmussen (V) stemmer ja til forslaget om homovielser.

»Hvis du ikke kan få den ideelt set rigtige løsning, så må du vælge mellem dem, der er. Og jeg vil ikke være med til at sende et signal, som risikerer at blive misforstået. Og det ville en rød knap risikere at blive«.

Så mon ikke det bare handler om stemmefiskeri fra V (og K), sådan lyder LLR's "argument".

Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 08-06-12 08:05

Nåååååh - Ikke noget stort tilløbsstykke, dette spørgsmål ...

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 20 point
Dato : 08-06-12 10:38

De gamle dages meget sjove men samtidig respektable spøgefuldheder er desværre afløst af mudderkastning, eller bliver alt for hurtigt opfattet som sådan

Og kommer de ikke til orde på tinge gylper de op på Farcebook.

Godkendelse af svar
Fra : xyfuz

Dato : 08-06-12 12:27

Tak for svaret LuffeA.