/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kattens til Misforståelse
Fra : betterwisser
Vist : 832 gange
200 point
Dato : 07-06-12 06:03

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1770657.ecee

En meget kendt hundmand, der sætter en ære i at lave " harepiskere", er nu gået skridtet videre, hvor han har fået bygget en oprivende opfindelse, til hans nye diciplin " kattepisker", han udtaler stolt til kattens værn, at han gerne aftager rub og stub fra dem, til brug på hans udsætter fugle. Endelig kan han få dem på vingerne igen, som den læspende udtaler " nu kan jeg endelig fået slået en klo i dem, og kan sætte jagtlejen op,for nu flyver den samme fugl op igen og igen, 2 meter over jorden og smider sig igen efter en flugt på 30 meter, det kan jeg bruge til noget.

Manden tager sig altid i skridtet fuldt ud, så det forlyder,at kan er ved at hugge en MIL MI-V 12 op, så han komme på krybsafari i den nærliggende ZOO som har masser af dværggeder, såkaldte klappegeder til børnehaver og sådan, han vil her virkelig udfordre sine jagtlige evner til det yderste.

Den vil blive døbt HoverBallen når den er flikket sammen forlyder det fra TV Glad.

Multi X-teamet har sørget for, at en forklædt Tonganeser bliver manden, der står første og sidste gang med fjernbetjeningen, da han er den mest kompentente til at flyve med helikopter, set ud fra det mål som NULTI-X har, og Tonganeserens håndelag udi modelflyvningens svære kunst har vi brug for her. Vi sætter selvfølgelig vederlagsfrit,behørigt sikkerhedsudstyr af enhver art til rådighed for ham, altså Tongadrengen.
Der er tvilv om hvilken farve lys vi skal plante i r.... og mellem tænderne på ham, er det grønt agter og rød foran HoverBallen?

Mvh
BW

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-06-12 07:31

??

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 200 point
Dato : 07-06-12 08:30

Den kendte hundemand, som også er forfatter, jæger, instruktør o.m.a. i en herværende jagtklub, må være den person du tænker på ? Hvis min antagelse er rigtig, skal jeg lige sige en vigtig ting om ham: Han er ikke og har aldrig været spekulant i, om han kunne tjene penge på f.eks. sine store internationalt anlagte jagter på lejet gods i det midtjyske; ejheller har han nogensinde tjent ret mange basseører på bibliotekspenge, som enhver forfatter har krav på !!! Det omtalte projekt med bl.a. klappegederne viser, at hans nye bog vil blive en fortsættelse af den sidste roman - derfor kan man betragte de nye tiltag som en slags research og ikke andet !!!
Som den erfarne agent 069, er valget helt rigtigt set, da Tonganeseren har de nødvendige kvalifikationer, bl.a. har han i hele sin karriere kun ødelagt et fly og en helikopter - virkelig en god præstation !
Må jeg foreslå, at det behørige lys til påsættelse de to strategiske steder bliver sort - så er han jo næsten en stealth-Tonganeser

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 07-06-12 16:41

Gad vide hvorfor de fleste tråde i jagt kategorien er slet skjulte perfide person angreb?
Men det er naturligvis bedre at jægerne jagter hinanden med et keyboard end at de går rundt i naturen og skyder løs på levende dyr.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-06-12 17:16

En person med navnet FUN2, må da kunne se blot nogle få perler i nogle af vore skriverier - ellers må vedkommende sgu' da tage navneforandring til KEDELIG1 !!
Gad vide om det ville være bedre at jagte hinanden med våben end med keyboard - det helt tåbelige ville da være at skyde løs på døde dyr !!!!

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-06-12 21:35

Jeg er dybt beæret i alle plan. Det svarer næsten til at have en af DJ`s frontfigurer med på en jolletur på Øresund.

Men hvad nyt er der i projektet? Der findes flyvende hunde og flyvefisk - så hvorfor ikke flyvende katte.
Bare giv mig remoten - og jeg skal dælme sørge for et smukt prøveflyvningsforløb.

Mvh.
Tonganeseren
Testpilot - Banzaiiiiiiiii

Skal forresten ud at købe ny stabiliseringspropel til min helikopter.

Til skræk og advarsel:
Kan I ikke få låsen til våbenskabet til at virke - så tjek lige om der sidder årtiers lommeuld i hullet foran i nøglen.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-06-12 20:57

Jeg kan godt lide din overskrift - "Kattens til misforståelse"
Du kunne også ha' kaldt tråden for: Kattens til misfoster - endda, uden at fornærme nogen.

At skyde efter en fasan der flyver 2 - 3 meter over jorden er forbundet med livsfare - især for medjægerne. Spændende jagt den go'e mand inviterer på. Personligt ville jeg foretrække en god gang russisk roulette, end at deltage i de jagter en kendt forfatter inviterer på.

Jeg kan lige høre en kendt fotografs jubeludbrud, hvis en fasan havde forvildret sig 3,5 meter op.
Nøøøøøøjjjjj,...øhhh...TIRO....TIRO ! En høj fasan !! Husk at holde 7,5 meter foran. Eller får I den aller nogensinde !!
BANG....BANG BANG.....BANG....BANG..BANG BANG....Satans og helvede, nej det er ikke nemt, når fasaner flyver så højt.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 10-06-12 06:38

Øhhhhhhhhhhh! hvordan virker det link?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-06-12 09:16

"så tjek lige om der sidder årtiers lommeuld i hullet"

Gælder dette kun for våbenskabe ???

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 10-06-12 10:22

Hej Tonganeser, jeg troede ellers ikke, at der kunne dannes lommeulds aflejerninger, i nogle af de huller som du benytter))).
Prøv at hælde en halv dåse Norma N 202 ind i hullet, tænd med en strom-tændstik, det renser, hav dog 2 X 6 kg´s pulverslukkere klar, det kan udvikle sig fatalt, bedre var det, næste gang du er nede hos " Harald Halvpis og Kvalitet", at du købte en kompressor for rengørning af huller, må kun bruges på " dødehuller", hverken r..huller - ørehuller - næsehuller og den slags bør forsøges. Husk den skal være med oliesump, de andre er NO. GO, altså kompressoren.

Det regner evendeligt, og dæbersneglene er totalt tunede for tiden, har svært ved at løbe dem op, måske man skulle lade en gang patroner med salt, hvor langt skal man holde foran de kobberglinsende sataner. Vil Team Big Fat Snake,- HÆ og Balle kunne nå en double i bagskud?? ??..
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-06-12 14:58

"Vil Team Big Fat Snake,- HÆ og Balle kunne nå en double i bagskud?? ??.."

Ja da, i stående stilling fra strids-/jagtvognen !!!!

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-06-12 19:29

Arhhh, fasaner er klogere end både Hæ og Ballen - også selvom de lagde deres deres IQ sammen. Idet plutfasanen, er nået op i max. højde på 3,5 meter over havets overflade, dykker fasanen ligeså hurtigt igen. Husk på, Balle'ske fasaner er ikke til store højder - og derfor skyder Balle og Hæ igen igen langt over målet.

Men Balle kommer nok med sit berømte udbrud "TIRO TIRO en infantarist "

Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-06-12 19:33

Citat
gså selvom de lagde deres deres IQ sammen.
JOW, jeg stammer.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-06-12 21:28

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1770657.ecee

Linket funker altså ikke, og jeg aner faktisk ikke, hvad de to herrer Ballehof og Hæ har forsøgt sig med.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-06-12 09:46

Fra sædvanligvis pålidelig kilde siges der nu, at Balledoof og Hæ har lavet et joint venture selskab, hvor hovedproduktet er opdræt af dræbersnegle, som i ly af mørket bliver placeret hos udvalgte emner, som ikke helt vil rette ind efter deres ideer !
Samtidig forsøger man, mod en klækkelig betaling, at hjælpe de sagesløse haveejere med et bekæmpelsesprogram, som i al sin enkelthed bl.a. består i bortskydning af sneglene, men samtidig synger Balledoof af karsken bælg: En snegl på vejen er tegn på regn i - Ølsted - det rimer nemlig så godt, er han citeret for at sige og som forfatter ved han jo bedst !!!
Tingene har nu taget overhånd, forstået på den måde, at folk foretrækker dræbersnegle i haven, fremfor Balledoofs sang, som efter sigende lyder rædselsfuldt. Selv tror forfatteren at han har så stor succes med sin sang, at han har hyret det stedlige forsamlingshus for at kunne opføre My Fair Lady med sig selv som skraldemand Alfred Doolitle - ak ja, der er sgu' snart ingen ende på de tåbeligheder denne mandsling begår !!! Derfor har han valgt at trække sig fra alt foreningsarbejde for at hellige sig skuespilleriet - så glæden er lige om hjørnet !!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-06-12 09:46

Jeg giver Tonga ret, linket virker ikke. Men det skal det måske heller ikke?

Tommy.
Nu med et blåt øje, samt en hjørnetand slået ud + en flækket overlæbe.
Jow, Tommy har rigtig fået ørerbasserne i maskinen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-06-12 11:43

Du burde have vidst bedre. Det var jo bjørnen, du skulle skyde.

Lyder også som et styrt på den nye cykel????

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-06-12 12:54

Nåh Kaptajn ! Skulle du også lige have set efter, om der sad lommeuld i hullet ???

ØV2+2
Multi-X?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 11-06-12 13:26

Jeg beklager, at linket ikke virker og også, at jeg ikk er i stand til at få det til det, men: hvis I vil have ulejligheden med at gå ind på Ekstrabladets forside, indtast, flyvende kat i, søgefeltet´s øverste højre hjørne og herefter klikke på " kunster bruger død kat " så kan I se kunst på et højtflyvende plan.
Jeg beklager det med linket.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-06-12 14:54

Jeg væltede på min cykel - endda i ædru tilstand. Forhjulet prøvede at bide sig fast i fortovskanten og svuuuuup, så lå jeg der og rodede rundt mens blodet pissede ud af munden på mig.
Var til tandlægen i formiddags, og skal ha' en "stifttand" sat op, noget ala Ballegård Dyrt ad helvede til - men der er ingen kvaler forsikringen den betaler, så jeg slipper for phillipenserne denne gang.

Men ellers er jeg ved godt mod.

Mvh
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-06-12 18:38

http://www.youtube.com/watch?v=KwMN3MMn0Ec

Så er sangen her meeeget aktuel.
God bedring - og fat mod.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-06-12 18:41

Denne udgave er bedre

http://www.youtube.com/watch?v=3Ya1YPbv8s8

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-06-12 18:50

Her er noget fra YouTube til ære for Tommy. Endnu engang god bedring.

http://www.youtube.com/watch?v=HjPrAJJYIkU

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-06-12 19:35

Jeg er så glad for min cykel....Tak for linket, som samtidigt gav mig et minde fra barndommens sorgløse tid....

Jeg glemte forresten at fortælle noget meget vigtigt. Da jeg sad hos tandlægen og snakkede om den stifttand jeg skulle ha' sat i, fortalte tandlægen, den dejlige krampe med den mest viunderlige kavalérgang, at hun kendte en jysk forfatter, som havde været en tur i de varme lande for skifte de gule fortænder ud med et par sne hvide af slagsen.
Forfatteren havde bevæget sig rundt i den landsby, hvor han var på ferie, og hver gang der kom en person med flotte store tænder, havde forfatteren simpelthen spurgt; "Ka' A køwe dine bisser" De fleste sagde forståeligt nok NEJ, og gik hovedrystende bort. Men tilsidst var det squ lykkes forfatteren at finde en fattig gederøgter, som overordentlig gerne ville sælge sine forreste bisser for lidt klingende mønt.

AArrrh....sagde jeg til tandfeen, ka' det nu Å passe ???
Jo dælme dulme, det er rigtigt nok, sagde tandfeen. Jeg kan endda bevise det. Hun viste mig et billede af sælgeren. Jeg har fået lov til at uploade fotoet af gederøgteren, som nu - desværre, mangler "lidt" fortænder.

Klik på linket - og I vil blive klogere. Størrelsen på "de manglende bisser" passer endda perfekt.

http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=18&ved=0CG0QFjAHOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.colourbox.dk%2Fbillede%2Ftandloes-asiatiske-mand-smilende-kigger-paa-fotografen-paa-gaden-i-billede-1899037&ei=yCTWT7n4MYnVtAa1jeWZDw&usg=AFQjCNE6G7w3svqzQxzkU7z1rvK4Esl5jw&sig2=NJh-QRT9c-5PNVRgZvzLEQ

Mvh.
Tommy.
Nøj hvor det hvisler når jeg snakker. Der er endda små fløjt.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-06-12 21:00

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 13-06-12 10:24

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-06-12 16:15

Tak for poings til betterwisser

ØV4