/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fodboldsang fra 1986 (ikke Re-sepp-ten)
Fra : Breunski
Vist : 810 gange
200 point
Dato : 06-06-12 22:28

Jeg havde engang en fodboldsang fra 1986 på et kassettebånd, som desværre er gået tabt. Nu prøver jeg at finde sangen igen, men ved desværre ikke hvad den hedder.

Det er ikke Re-Sepp-ten eller Halli Halli Hallo.

Den kørte som en hyldest til spillerne og kvalifikationskampene, og så var der indslag med de klassiske citater fra Svend Gehrs. "Det er genialt det der", "Jamen, det da fantastisk" og "En fuldstændig vanvittig vinkel at skyde fra den der"

Så var der også Citatet "Michael Laudrup, han er altså ikke mere end 20 år", hvortil et kvindekor svarede "Jo 21".

Er der nogen, der har den mindste idé om, hvilken sang det kan være?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-06-12 22:28

Danish Dynamite

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-06-12 22:29
Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-06-12 22:31
Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-06-12 22:32
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-06-12 23:39

"Rap Nu" (Gunnar "Nu" Hansen), "Re-Sepp-ten" (Dodo Gad), "Stjerneskud (Når Lysene Tændes I Parken)" (Savage Rose), "En For Alle" (Rocazino), "Big Boys In Red And White" (Big Fat Snake), "Vi Vil Ha' Sejren I Land" (Dodo & The Dodos), "All We Need Is Love" (Det Brune Punktum), "Danmarks Drenge" (Søren Poppe og Sofie Lassen-Kahlke), "Vi' Fra Danmark" (Birthe Kjær, B-Boys og Safri Duo) og mange, mange flere.

http://gaffa.dk/nyhed/37366

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-06-12 23:50

Kan umiddelbart ikke finde noget der ligner, men dette er da ren nostalgi
http://shevy.dk/2010/05/31/danske-fodboldsange/

Kommentar
Fra : olsenme

Dato : 30-06-12 07:20

Brdr. Olsen : Fællessang i parken ?
Naa, det er vist ikke den, du søger men den er helt klart een af mine favorit fodboldsange.

Martin