/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Har jokket i "spinaten" bærbar driller!
Fra : kammanoerup
Vist : 535 gange
200 point
Dato : 06-06-12 19:29

Den havde stået et stykke tid og der var opdateringer klar da jeg åbnede!
Jeg opdat. og nu er den gal! Nogle hjemmesider som jeg bruger meget ligger i den venstre side af skærmen og er godt pakket, så teksten er lidt rodet!
Andre sider ligger midt på skærmen!
Jeg har desværre gjort det at jeg -da jeg åbnede- forsøgte at gøre ikoner og tekst større (uden held)
'Det søde menneske, der af og til hjælper mig ud af sådan kniber- tør jeg ikke tilkalde, han vil tro jeg er blevet skør!
Så er der en som mener at kan hjælpe!!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-06-12 19:31

Jeg forstår ikke dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-06-12 19:37

Dine hjemmesider er det ikke bare at maksimere dem ved at klikke på det midterste ikon i højre top. Så skulle de gerne fylde skærmen ud. Hvis det er et du mener. Hvis ikke så forstår jeg hellr ikke dit spørgsmål.
Ikoner på skrivebordet kan ændres meget let. Men så skal du lige fortælle hvilken version windows du kører med.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-12 19:55

Har du indstillet på skærmopløsningen.

Men som jeg tit siger til mine venner, kom hellere og spørg i tide - så er det nemmere at rette.
Dem jeg kender som hjælper andre...........syntes heller ikke at brugere er tossede eller skøre.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-06-12 21:27

Systemgendannelse.
Citat
'Det søde menneske, der af og til hjælper mig ud af sådan kniber- tør jeg ikke tilkalde, han vil tro jeg er blevet skør!

Det er alle mennesker herinde
ellers nød de sg_ da livet andet sted´s.......

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-06-12 09:26

Du trykker på start - alle programmer - tilbehør systemværktøjer - systemgendannelse.

Når siden åbner så klikker du på en dato fra før du opdaterede. Og så starter du gendannelsen.
Giv nu maskinen ro til at gendanne.

Og lad så være med at installere de opdateringer indtil du kan få hjælp til dem.

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 09-06-12 08:41

Må desværre annullere og vente på at der dukker en op her hjemme!(vedkommende er ikke på kandu)
Jeg har prøvet alt inden jeg gik ind her- men der skal vist prof. hjælp på!
Tak fordi I forsøgte og ha en go' week-end

Annuller spørgsmålet
Fra : kammanoerup

Dato : 15-07-12 09:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål