/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6610
Fra : Candy_89
Vist : 245 gange
20 point
Dato : 30-05-03 11:48

Jeg har tænkt på at købe en nokia 6610. ....

Li nu har j en 3510 men den r li som ik så fed mer...

så j vil li høre hva I syntes om en 6610??

og hvis der r nogle der r intereseret i at købe min gamle mobiloz (3510) så send en mail: redhair_dk@hotmail.com...'

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 30-05-03 16:24

Har selv N6610 og det er en fed tlf men hvis du vil læse nogle flere meninger om den så kig på www.mobilbebat.dk jeg har ikke selv de problemer som du vil læse dig til på denne side....

Kommentar
Fra : andypandy1

Dato : 01-06-03 15:39

Hej!

Jeg er godt tilfreds med min N6610... Det siges at der kan være problemer med skærmen blinker/flimrer efter noget tids brug og ved nogle farver, men det skulle kunne klares med en software opdatering, og den er gratis....! Du ved sikkert en kel masse om hvad den kan så det gider jeg ikke sidde og opremse...! Dog vil jeg lige nævne, det er rigtig rart med radioen, hvis man kører meget bus/tog o.l...! Og så kan man få et kamera dertil, der tager gode billeder i 640x480, til 575,- hos www.cellshoppen.dk Den kan varmt anbefales!!!

-Andy

Kommentar
Fra : Bolbroe3

Dato : 02-06-03 17:33

Hej spørgende nokia 6610 bruger

Hvis du er interesseret må du godt købe min nokia 6610 for 2400 udne abb., den er mindre end
en måned gammel og fejler intet.

Hvis du er interesseret kan du skrive til mig på bolbroe@ofir.dk

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 02-06-03 18:45

Du kan købe en n6610 til kun 1399 incl kamera på netget.dk Det er så med telia xpress.. :) :) :)