/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
***AVG Free eller avast! Free***
Fra : xyfuz
Vist : 891 gange
20 point
Dato : 06-06-12 17:17

***AVG Free eller avast! Free***

Hvordan og hvorledes ...

Er der kommet nogle nye tests og resultater angående det evindelige spørgsmål:

... Hvad er bedst : "AVG Free eller avast! Free"

Jeg bruger selv avast! Free ...

Men min ene svigersøn "sværger" til AVG Free, og den har jo også mange fans ...

Er det en "tros-sag" hvilken, som er bedst - ?

Eller er der, rent faktisk, aktuelle, videnskabelige beviser på hvilken af de to, som er den bedste, sikreste o.s.v

Med venlig hilsen xyfuz

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-12 17:21

Citat
Er det en "tros-sag" hvilken, som er bedst

JA

Begge klarer opgaven ved normalt brug....

Presser du dem er ingen af dem nok alligevel...

Kommentar
Fra : poten

Dato : 06-06-12 17:23

Holder mig også til Avast, den har ikke svigtet på noget tidspunkt...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-12 19:06

Avast virker godt hos mig og AVG virker godt hos naboen - genboen har den gratis vindows og det er han glad for.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-06-12 19:09

AVG

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-06-12 19:31

Jeg startede i sin tid med avg, og opgraderede senere til pro udgaven af samme.. efter noget tid skiftede jeg pc´en ud og efter råd fra mén god pc ven gik jeg over til avast free, og har brugt den siden med stor succes..

Melander

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 20 point
Dato : 06-06-12 19:42

Holder mig til Avast Free. Har tidligere kørt med AVG i flere udgaver, synes den tager for meget kræfter når den scanner. Jeg har også brugt den gratis fra Microsoft. Den er ok, men er frygtelig med at opdatere da den ikke gør det selv hvis pcen ikke er tændt på det tidspunkt man har defineret opdateringer på. Efterfølgende når man tænder mener jeg så den bare skulle gøre de, men nej det skal man selv.
På jobbet bruger jeg Kaspersky, den er skide god (og dyr) men også en sluger af pc kræfter under scanning.

Konkulsion fra mig AVAST Free version 7

http://www.avast.com/free-antivirus-download

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-06-12 19:48

Og JR fortsætter i den gamle vante stil!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-12 20:10

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-06-12 20:23

Citat
Og JR fortsætter i den gamle vante stil!

JR havde ingen svigersønner.......................... var næppe kønsmoden.

M.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-06-12 20:33

øhh hvad er det mig i driller

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 06-06-12 21:26

Før i tiden brugte jeg Norton Antivirus, Men nu er jeg skiftet over til Avast Free. Og jeg syntes den kører fint.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 06-06-12 21:30

Jeg har også brugt Microsoft Security Essential og den syntes jeg også kørte godt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-12 21:40

Citat
øhh hvad er det mig i driller

Nej - absolut ikke, for jeg tror klaudi mener mangeprofilen Jørn.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-06-12 22:03

Citat
Nej - absolut ikke, for jeg tror klaudi mener mangeprofilen Jørn.

Ja,det er da ham jeg mener Klaudi mener.

M.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-06-12 22:05

for mangeprofiler (hvad gavn man så mener det har)

Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 07-06-12 07:45

Tak for alle, mere eller mindre, relevante indlæg i debatten ...

Godkendelse af svar
Fra : xyfuz

Dato : 07-06-12 07:48

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 07-06-12 08:24

jeg er gået over til at bruge windows essentiel og så windows firewall.
hilsen Steen