/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook Ekspress + galaxy s2
Fra : 20Kroner
Vist : 505 gange
50 point
Dato : 06-06-12 15:32

Hej.
Jeg har Outlook Ekspress på min PC. Jeg har købt en Samsung Galaxy s2. Er der mon nogen, der kan hjælpe med at guide mig, så jeg kan læse indkomne mail på min telefon?
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-06-12 15:42

på min går (næsten) det helt automatisk,
du skal være 'ejer' af en gmail, og et trådløst netværk,

i Samsung / indstillinger / trådløst netværk / Wi-Fi / Wi-Fi-indstillinger søger du efter
dit trådløse netværk (xxxxx) ... du skal bare bekræfte dit netværk. (flueben)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-06-12 15:51

Din telefon har en mailopsætning med brugerkonto/pasword der ligner den på computeren og den burde kunne klare flere mailadresser.
Jeg har telefonen hos TDC og internetforbindelse hos Telenor og har oprettet både almindelig og Gmail.

Download den udvidede manual fra hjemmesiden hvor fremgangsmåden burde stå.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-06-12 18:59

Hovda,.... det var en fejl fra min side,
så ikke det var Outlook Ekspress du bruger,.. sorry,

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 06-06-12 19:30

Tak for de tilsendte forslag. Problemet er, at jeg ikke kan få mailopsætningen frem - måske fordi jeg har rodet for meget rundt i det!

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 07-06-12 01:24

Der er en mail klient på din Samsung Galaxy fra da du købte den, du skal bare have samme opsætning i den klient som du har i din Outlook Express, du har fået et brugernavn og et kodeord af din mail udbyder dengang du fik sat mail op i Outlook Express, du skal bruge den POP3 og STMP opsætning som din udbyder har fortalt dig dengang du fik din mail til at virke i Outlook Express, inde i Outlook Express kan du læse e-mail adressen og POP3 og SMTP opsætningen og skrive det samme i den mail klient som er på din telefon, alt det du skal skrive i opsætningen står på det stykke papir du fik af udbyder dengang du begyndte at læse mails i Outlook Express, papiret har du selvfølgelig gemt et sted hvor du kan finde det.
Ingen af os ved hvilken udbyder du har (den som du betaler for dit internet) ingen af os kender dit brugernavn og kodeord som du bruger i Outlook Express så det er meget stærkt begrænset hvad du kan få af hjælp her, find en vennerne som vil komme på besøg og hjælpe dig med opsætning på din nye telefon

Godkendelse af svar
Fra : 20Kroner

Dato : 07-06-12 07:53

Tak for svaret o.v.n.. Jeg må prøve at finde den mailklient på telefonen -sev om jeg synes jeg har ledt efter den allevegne.
Venlig hilsen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-06-12 09:52

Selv tak - prøv at bladre alle app's igennem og se efter en ikon der ligner en lille hvid konvolut med et rødt segl og et @, det er den e-mail klient eller app som det hedder nu om dage

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-06-12 10:47

Se filmen her hvor der bliver sat en Gmail op i en Samsung Galaxy S2:
http://www.5min.com/Video/Email-Setup-on-a-Samsung-Galaxy-S2-517287551
du kan sætte en hvilken som helst mail konto op, også den du nu bruger i Outlook Express