/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows is loading files
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 269 gange
300 point
Dato : 05-06-12 22:06

Jeg forsøger at installere w7 på en Aopen stationær computer. Jeg får teksten "windows is loading files", derefter kommer der en blå skærm med blomster. Men så sker der ikke mere. Jeg har installeret w7 før på andre computere, men da kommer man da ind i en række vinduer, hvor man kan partionere, vælge hvor w7 skal installeres mv. Men hvorfor kommer det ikke frem nu?

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 05-06-12 22:07

Jeg gik oprindelig i gang med dette, da uret gik helt galt. Jeg har efterfølgende læst om bios og har skiftet batteriet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-06-12 07:34

Blomster??? Lyder ikke som en ægte windows dvd

Hvad står der på den blå skærm?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-06-12 09:23

Citat
Blomster??? Lyder ikke som en ægte windows dvd

Monstro det er Fandens mælkebøtter

Annuller spørgsmålet
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 06-06-12 09:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål