/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Overtræk / forklæde - engangs
Fra : Eyvind
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 05-06-12 11:38

Hej - i hvilken slags butik køber man enten engangs overtræk eller forklæder.
Det skal være en butik, da jeg skal bruge det på lørdag til æggekast.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-06-12 11:51

Hvor i landet ca-

Der er en specialbutik i Holstebro, som udover netbutik, ser ud som om de også har salg i butik.

Men hvis det er for langt væk er det jo ligegyldigt, medmindre du kan kontakte dem direkte og nå at få dem leveret.
Ellers ville jeg prøve i Matas.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-06-12 11:55

Holstebro aner jeg dårligt nok hvor ligger, udover at det ikke er på sjælland og slet ikke i Københavnerområdet............................men ellers tak, og så vil jeg prøve Matas for sådan en har jeg i nærheden.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-06-12 11:56

Tegne og Kontorleverandøren i Odense også en mulighed- her kan man hente varerne i åbningstiden.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-06-12 11:57

ok- Københavner området - var lidt for hurtig med næste mulighed.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 05-06-12 12:02

Hvorfor køber du ikke en malerdragt

http://www.billigkoste.dk/produkt/malerdragtstoevdragt_mhaette_pp_str_s-xxxl.htm

den kan købes i alle byggemarkeder.

God æggekast

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-06-12 12:05

Eller evt. hobby og malerforretninger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-12 14:01

De fleste byggemarkeder har da heldragter til f.eks. malerarbejde......

men du kan jo også købe en "frømandsdragt" det er kun et spørgsmål om pris....

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 05-06-12 14:28

Tak for svaret ans. Den køber jeg.

Refi - vi har jo ikke end gang salt til ægget, derfor kaster vi med dem.
Så en dykkerdragt har vi ikke råd til.
Nu må vi håbe at ællingerne ikke udklækkes før vi har kastet. Det er andeæg, nede fra mosen.

Æggekast hos os er en der kaster og en der skulle gribe.................men det kan han som regel ikke på 30 meters afstand.

Ps. Sidste år opdagede de, at jeg snød da porselænsægget ramte jorden uden at gå i stykker.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-12 16:58

ANS !!
Jeg fandt dem til 24 Kr. stykket hos "Jem og fix" ...................de er købt.

Så skal der kastes æg.