/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook med helt nyt udseende
Fra : xyfuz
Vist : 855 gange
20 point
Dato : 04-06-12 18:58

Jeg har, endnu ikke, ændret udseende på Facebook.

Men Facebook reklamerer jo ellers kraftigt om,
at det "skal" man ...

Kan nogen her, på kandu.dk, fortælle mig :

A : Hvad er *fordelene* ved at skifte over til "The New Look" ?

B : Hvad er *ulemperne* ved at skifte ?

C : Kan man *fortryde*, hvis man vælger "The New Look" ? - Gå tilbage til det "Old Look" ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 04-06-12 19:04

Jeg kan ikke se nogle fordele ved det nye udseende, ulempen - du kan ikke fortryde og komme tilbage til det gamle FB udseende

Jeg ændrer ikke min profil, før FB selv gør det

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-06-12 19:21

"Farcebook" får jo nok rklamepenge for det nye look.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-06-12 19:33

Facebook ?????????????????????????

Nu må i lige belære mig.

Jeg hører om dette fænomèn,i tide og utide.
Jeg er ikke så skrap til engelsk,men lidt er der da blevet siddende.

Face = ansigt = hoved. Book = Bog.

Altså er det en hovedbog........ så må det jo ha`noget med et bogholderi,at gøre.

Utrolig så regnskabs-orienteret,folk er nu om stunder.Måske på grund af den negative stemning,i forhold til verdens økonomien.

M.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-06-12 19:37

Ha ha hvor er du go' Mosebaek

Det er nok nærmere en bog fyldt med hoveder (profiler)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-06-12 20:08

Og en ganske god bog af slagsen. Man finder alle mulige mennesker her. Og får nye venner.

For ikke at glemme alle de gamle skolekammerater der dukker op.

Men den nye tidslinie er ikke min kop te. Alle SKAL skifte på et tidspunkt og har man først skiftet så kan man ikke fortryde.

Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 04-06-12 20:30

Til Mosebaek :

Facebook børsnoteret som Facebook, Inc. (NASDAQ: FB

Er et online-baseret socialt netværk og hjemmesiden er den mest besøgte af sin slags på hele World Wide Web. Facebook havde 250 millioner unikke besøgende i februar 2010. Siden har mere end 800 mio. medlemmer, og hver dag kommer der 250.000 nye medlemmer.

Ordet Facebook refererer til de bøger, der uddeles på amerikanske universiteter med billeder af de studerende - det man i Danmark kender som en blå bog.

Facebook bliver især benyttet til at lægge billeder ud på nettet, hvor man så kan dele dem med sine venner. Der bliver dagligt lagt 14 millioner billeder ud på Facebook.

http://da.wikipedia.org/wiki/Facebook

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-06-12 21:03
Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 04-06-12 21:09

Den var go ´ ...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-06-12 21:13

Faceebook ser sådan ud med det nye look.
http://peecee.dk/upload/view/369392

Det ligger i bazaren ved havnen i Marmaris, Tyekiet.

Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 05-06-12 10:48

Den tyrkiske Facebook er da flot ...

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 05-06-12 11:09

jeg skiftede ved en fejl til den nye tidslinie - ville bare orientere mig !

...er der slet ingen mulighed for at vende tilbage til "den gamle" ??????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-12 11:24

Hovsada, du kan ikke komme tilbage til den gamle fb, jeg kender mange der har fortrudt, at de liiige ville prøve den nye

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-06-12 11:29
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-06-12 11:34

Det ser da ud til, at der er mere styr på hvem der må hvad.
Citat
Forhåndsvis din tidslinje
Når du får tidslinjen, har du 7 dage, før alle andre kan se den. Det giver dig mulighed for at få din tidslinje til at se ud, som du ønsker det, før andre personer kan se den.
Bestem, hvad du vil fremhæve
For at hjælpe dig i gang omfatter din tidslinje nogle af dine topbilleder og -historier. Skjul eller fremhæv, hvad du vil, og tilføj hvad som helst, der mangler.
Bestem, hvem der skal kunne se dine ting
Det er kun de personer, du oprindeligt har delt et opslag med, der kan se det på din tidslinje. Hvis du vil, kan du du gå tilbage og ændre indstillingerne for, hvem der skal kunne se et opslag, slette det eller blot skjule det fra din tidslinje.

Eyvind som ikke er tilsluttet fjæsbogen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-12 12:24

Der er ikke mere styr på den nye frem for den gamle FB, alt der er nævnt om den nye kan også lade sig gøre med den gamle, det er bare et spørgsmål om indstillingerne

Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 05-06-12 12:34

Tak til alle for info ...

Tror jeg beholder "den gamle" indtil man får den automatisk ...

Godkendelse af svar
Fra : xyfuz

Dato : 05-06-12 12:34

Tak for svaret Nordsted1.