/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Deling af data/billeder
Fra : Rustica.dk
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 03-06-12 09:41

Hejsa Kan´du-er.

Jeg har lige været til Polderarbend, og vi er flere der har taget billeder.
Jeg vil nu gerne have alle billederne samlet, så det komme brude par kan få alle billeder.

Udfordringen er at vi boer på sjælland/fyn/julland. Så det optimale vil være et sted på nettet hvor vi kan lægge billederne op, og så kan tilgå dem fra.

Er der nogen der kender til et rigtig godt sted at bruge.

Krav:
Nemt, hurtigt, & GRATIS

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-12 09:48

Prøv at læse dette tip

http://www.kandu.dk/tip22000.aspx

Dropbox er bl.a meget brugt på uddannelsesstederne da eleverne kan dele opgaverne hjemmefra, så de ikke altid behøver mødes på skolerne til f.eks gruppearbejde

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 03-06-12 09:51

Ja dropbox, var også en tanke, men jeg ville gerne at det ikke var noget med tilmeldning og deling af drev på maskinen. Dropbox Deler jo en mappe på hver maskine.
Jeg ønsker mere et web sted som kan tilgåes med et login + password.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-12 10:30

Snapfish den valgte vi da der var familietræf i 2006, billederne ligger der stadig selv om de har truet med at de bliver slettet hvis ikke jeg køber et eller andet, betingelser er anderledes i dag kan jeg se men stadig gratis, du skal oprette en konto med brugernavn og kodeord og så kan i gå igang, jeg ved faktisk ikke om alle kan lægge billeder op eller det kun er den som har kontoen, men alle med brugernavn og kode kan se billederne:
http://www.snapfish.dk/snapfishdk/toursharing

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-12 10:36

Citat
Dropbox Deler jo en mappe på hver maskine
ja hvis man har en Dropbox konto så er det korrekt, men den som har en Dropbox kan dele en mappe eller enkelte filer og sende et link til det delte med mail til alle som må se mappen, kun dem som klikker på linket kan se mappen, det er på engelsk men det er vel ikke en betingelse at det skal være på dansk?

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 03-06-12 10:37

Tak for svaret o.v.n..
Det var lige hvad jeg kunne bruge