/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
? angående LG P970
Fra : ilgp
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 02-06-12 23:11

Har fået en LG P970. Er der nogen som ved om det kan være rigtigt at man skal oprette en google konto for at få en kalender i tlf? Er lidt betænkelig og har ikke lyst til at gå på nettet med den, bare dejligt med toutch. Er ikke så meget inde i disse ting og er bange for at få virus på tlf. Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-06-12 23:37

Der er ikke så meget at være nervøs for, det er bare at få oprettet en google konto og så i gang..

der er en del antivirus programmer til android som jeg mener LG bruger på nettet og i app store prøv at åbne butikken og søge på anti virus.. og vælg en der og installere..

tro mig hvis hackere vil hacke din fon, så gør de uanset hvordan du beskytter den, der er altid nogen der er foran. men tilgengæld er det forholdsvis sjældent at det sker..

Melander good luck

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 03-06-12 01:57

Hejsa du skal bare oprette din googlekonto, det skal alle, den skal du bruge for at hente Apps og komme på internettet, der er ikke noget at være bange for, hvis du har betalt for data, så bliver du med tiden rigtig glad for at gå på nettet for at hente de apps du gerne vil have som feks. Flightrader, tv2 nyheder, go weather, regnemaskine, valutaomregner, netbank, ja alt det du kunne tænke dig at bruge på din mobil, MEN husk at du skal have DATA i dit abonnement , eller bliver det rigtigt dyrt. Rigtig god fornøjelse og tillykke med din ny android telefon, den bliver du glad for, tro mig
Jeg er ret sikker på at du har F-secure på din mobil, det er der på min LG optimus 990.
mvh. gwh

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 03-06-12 11:02

Du skal oprette en Google konto for at hente apps fra google play, selv jeg som helst undgår google har oprettet en konto for at få adgang til Play så jeg kan hente apps, jeg har aldrig været inde på den konto og aner ikke hvad der foregår der men den er nødvendig, sikkert fordi det Google som har udviklet styresystemet Android som er på din telefon.
Og så til spørgsmålet
Citat
om det kan være rigtigt at man skal oprette en google konto for at få en kalender i tlf?
nej det er ikke nødvendig, for eksempel kom min kalender fra Hotmail automatisk ind da jeg installerede Hotmail app'en:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hotmail.Z7
der er flere apps som kan bruges til Hotmail men den her er den eneste som har kalender funktionen og virker helt efter hensigten.
Der er flere andre muligheder for at få kalender på telefonen, men en online kalender som synkroniserer med telefonen er bare nem.
Har du forresten læst mit tip?

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 07-06-12 19:41

Tak for svaret o.v.n.. Har fået det klaret.