/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mystiske påstande om 11. Septenber 2001
Fra : xyfuz
Vist : 781 gange
30 point
Dato : 02-06-12 19:52

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UrcK30QMYpE

En af mine Face-Book venner sendte denne video om 11. September 2001.

Jeg blev ”lettere rund-forvirret” … og underlig til mode.

Kan det virkelig passe ? - At alt fra ende til anden er ”fup” og "arrangeret", som filmen beskriver i seriøse vendinger med videnskabelige ”facts” i lange baner !

Hvad mener du ?

*Se HELE filmen, selv om den er lang.*

Kan nogen her på kandu.dk give et samlet overblik over alle filmens påstande, fra start og til slut ?

Synes, at det virker for koldt og kynisk, hvis det hele er et ”set up”, som filmen jo antyder.

Ja, hvad mener du ?

Hvad skal man tro og hvad skal man mene om sådan en, tilsyneladende, veldokumenteret film ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-12 19:57

Alt er sandt også konspirationsteorierne

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-06-12 20:15

Konspirationsteorierne omkring 11/9 er blevet gennemhullet, men de dukker tid efter anden op.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-06-12 20:21

Nu er det så også et Jørn Rudolph spørgsmål, såeh......

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-06-12 22:58

Citat
Synes, at det virker for koldt og kynisk, hvis det hele er et ”set up”, som filmen jo antyder

Stakkels mennesker/ skide Araber-grød
Det VI MANGLER beviser på, er de sidste FLY
der enten nødlandede = Hvor er de henne/ personerne fra flyet
Den der fløj ind i pentagon - prøver de også at komme uden om
Men mener de NOK TROR = det var en havetraktor på AFVEJE
der var ingen spor af en BOING et eller andet der kan forbindes med en LUFTBÅREN genstand

Men søg selv PÅ GOOGLE/ youtube = er misvisende
da det sikkert er lagt ud af PERSONER, der ikke vil FREM i lyset

SØG videre på BUSH og deres festlige og PRIVATE fester
sammen med både den ene og anden TEORIST = TILLADT, bare man sidder HØJT NOK
i US of )))%&"??(#(/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-06-12 23:00

Og så gad KAN_DU ikke mere - IGEN
resten kan du få ______________senere

Eller søg på Area 51 tror jeg det hedder, masser af godt (læsestof)
til DRØMMERE
om en bedre Verden...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-06-12 23:04

MEN; bortset fra DET
Så tror jeg at BUSH -ADMIN selv har sat det op,
for at dækker over noget der var gået TOATALT galt = et andet sted......
---
Søg på billioner er fosvundet ud af US`s stats kasse
og over i BIN__Laden´s kasse?? måske.....MASSER AF MULIGHEDER

for den der tror

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-06-12 23:07

ja pup og fiduser er der nok af, bare ikke her... det er og bliver en terroraktion uanset hvad folk ellers kommer med ..

problemet er at folk gerne vil gøre usa til en stor bussemand, og så fordrejer man sit billede indtil det passer på det, og når man så selv tror på det, er det jo indlysende at få andre til at tro det samme, ellers er man jo skør, og det er der i hvert fald ikke nogen der skal sige eller kommer jeg og flyver ind i ......øhhhh godt så..

Melander

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-06-12 23:08

Og så kan man forresten se BUSSE-mande sidde i en skole og lade som NTET var sket
da tårnene blev PIST PÅ, mon han vidste hvad der skete
og derfor sad og gemte sig på en skole?????????
han fortrak ikke en MINE/ = han vidste hvad der ville ske
HVor var militæret henne/ FLYVÅBNET i særdeleshed...........?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-06-12 23:13

Citat
HVor var militæret henne/ FLYVÅBNET i særdeleshed...........?

Mig lige bekendt? med filmen 9/11 havde de flyve forbud.......?
men ret mig.....
OG de var over 45 minutter om at komme i luften
trods der ?? var flyveforbud for offentlig flyvning/ grundet teorisme
så NOGEN HOLDER SGU SIN KÆFT/ eller også bliver de sikkert bare NAKKET af
Smutter______men FØJ den LUGTER

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-06-12 23:15

Citat
trods der ?? var flyveforbud for offentlig flyvning/ grundet teorisme

Sjovt nok ?????????????
der var altså helikoptere der sad i skyen og fangede næsten det hele

FLYVEFORBUD === eller bare en KÆMPEBØDE

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-06-12 00:04

Citat
Mig lige bekendt? med filmen 9/11 havde de flyve forbud.......?
men ret mig.....
OG de var over 45 minutter om at komme i luften
trods der ?? var flyveforbud for offentlig flyvning/ grundet teorisme
så NOGEN HOLDER SGU SIN KÆFT/ eller også bliver de sikkert bare NAKKET af
Smutter______men FØJ den LUGTER

Der var op til flere jagere i luften lige efter at Pentagon var blevet ramt, hvilket vil sige at det 4. fly som passagererne tvang ned var blevet skudt ned, der er nok en og anden pilot der var lettet over ikke at skulle have givet det et missil i røven.

Mon ikke de nu har opstillet jord-luft missiler der kan fyres hurtigere af ?

Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 03-06-12 14:23

*Kan nogen her på kandu.dk give et samlet overblik over alle filmens påstande, fra start og til slut* ?

- Der er jo mange forskellige påstande. Har ikke styr på hvor mange -

Filmen er lavet af Brad en "konservativ republikaner", siges der i indledningen.
Han satte sig for at bevise at konspirations-teorierne var forkerte. Han blev gal !
- Men fandt så, åbenbart, en masse nye "konspirations-teorier"
Og filmen er lavet at amerikanske medvirkende hele vejen igennem.

Han har vel ikke interesse i at skade sit eget lands daværende regering, eller hvad?

Jeg er heller ikke ude på at skade USAs daværende eller nuværende regering.

Men sådan en film gør jo at man tænker "hvad f... er det egentlig der foregår "over there" ???

Der er i øvrigt et hav af lignende små og store film om emnet - de fleste lavet af amerikanere.

Er de ude på at skade deres eget land ? - Ved at fortælle noget, som er "så langt ude"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-06-12 14:28

Ja sikken en gang bavl, lige som da nogle påstår at koncentrationslejrene ikke eksisterede.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 03-06-12 15:11

Det vækker altid opmærksomhed, når nogen har en anden mening
eller påstår noget andet,
det ligger i den menneskelige natur (at udforske / opdage noget nyt)

fx har det aldrig været muligt at bevise noget som helst af de påståede hændelser
indenfor religion og tro,...
det har dog ikke forhindret 1000'vis af religiøse fanatikere at fortsætte
deres tro / mistro.

nogle prøver også at latterliggøre månelandingen
det blev for nylig godt og grundig tilbagevist / bevist i programmet 'Mytebusters
http://da.wikipedia.org/wiki/MythBusters

enhver skeptiker må herefter føle sig godt og grundig til grin,
eller fået usædvanlig 'røde ører'

9/11 er ligeledes bekræftet flere gange,

HVIS amerikanerne havde interesse i at lave sådan en ødelæggelse,
kunne man sagtens havde gjort det uden det havde betydet tab af menneskeliv
godt nok er de et specielt folkefærd mht. moral mm.
men tror ikke de er ret meget dummere end så mange andre folkefærd,..

------------------------------
du kan også vende det hele på hovedet,
HVIS konspirationsteorierne havde været sande,....
havde der med garanti opstået konspirationsteorierne der forklarede at det var falsk

så uanset hvad der er / var sket,.. ville der være konspirationsteorier.

hvis vi / mennesket ikke havde denne evne,.. levede vi sikkert stadig som amøber.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-06-12 15:57

Citat
Ja sikken en gang bavl, lige som da nogle påstår at koncentrationslejrene ikke eksisterede. [Surmuler]

På sol.dk er der et par stykker der adskillige gange har taget Holocaust op, med påstande om at ikke så mange kunne gasses og andet i den dur som at overlevende og vidner er blevet hjernevasket.
De påstår også at normale menneskers hoveder er cementeret af medierne som overordnet bliver styret af jøderne.
En enkelt af dem ville endda sørge for at Danmarks skoler ændrede på historieundervisningen.

Kommentar
Fra : xyfuz

Dato : 03-06-12 16:46

Jeg synes ikke, direkte, at man kan sammenligne det med "Holocaust-fornægtelse".

Ingen påstår, at 11. September ikke har fundet sted, vel ?

Ingen påstår, at de to tårne ikke er styrtet sammen, vel ?

Ingen påstår, at tusinder af uskyldige mennesker ikke er døde, vel ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-06-12 17:39

Ingen påstår at mange uskyldige jøder ikke døde i krigen. Vel?

Ingen påstår at mange uskyldige sigøjnere ikke døde i krigen. Vel?

Igen påstår at der ikke fantes konsentrationslejre. Vel?

Ingen påstår at 2 verdenskrig ikke har fundet sted. Vel?

Men det ændrer ikke på at tingene skete, mange mennesker bevidnede det. Mange mennesker døde. Og at fornægte det er højeste dumhed.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-06-12 17:40

En rigtig JR debat.....Gad vide hvornår du igen taber hovedet og blivet bandlyst for 125'ende gang?

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 30 point
Dato : 03-06-12 18:09

Har set filmen. Og læst lidt af denne (enorm) http://911avisen.dk/
Som lægmand,ved jeg hverken ud eller ind. Men eet ved jeg,der er penge i skittet.....uanset hvordan.
Konspirations teoretikerne tjener helt sikkert en formue.

Med hensyn til film og billeder: Alt kan manipoleres og redigeres idag,efter forgodtbefindende.

Konspirations teorier har der altid været,når der er sket store ting i verden.Lige fra J.F.Kennedy,månelanding og.... ja WTC.

Selv fra WW2,kører der stadigvæk masser af myter.

Og som nomore skriver: Area 51. Tophemmelig flybase i ørkenen. Bl.a. afprøvning af nye flytyper.
Her er der teorier om rumskibe og rummænd (små grønne )bliver holdt fanget. Jojo.

M.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-06-12 20:55

Og der er mænd der har set at månen er en grøn ost, bliver det påstået, så er der folk der tror på det.

For månelandingerne har aldrig fundet sted (er der nogle der siger) så vi har ingen bevis for at det ikke er rigtigt.

Godkendelse af svar
Fra : xyfuz

Dato : 04-06-12 08:04

Tak for svaret Mosebaek.

+ Tak for link:
http://911avisen.dk/

Mvh ....

+ Tak til alle øvrige deltagere

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-06-12 10:49

Selvtak xyfuz. Det er jo en interessant emne,som vi nok aldrig får helt svar på.

Een ting jeg synes modsiger konspirationsteorierne er,at ingen af de formodede involverede har "sladret". Der må jo have været hundrede,måske tusinder mennesker med i "sammensværgelsen".

Det er jo imponerende,at de alle har kunnet "holde tæt".... hvis,såfremt

Vh. M.