/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC Sensation xl på pc
Fra : Melander
Vist : 850 gange
100 point
Dato : 01-06-12 21:20

hej

Jeg har en HTC Sensation xl beat audio og den er opdateret med sidste nye opdatering og jeg har HTC Sync. på min pc også opdateret...

Jeg vil godt kunne rette i min kalender og telefonbog på min pc, da det er hurtigere med tastatur ovs. men det kan jeg ikke få lov til...hvad fanden gør jeg...og nej jeg skal ikke have en nye mobil...

mvh
Melander

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-12 22:27

Du skulle prøve MyPhone Explorer, jeg er sikker på at du vil blive begejstret MyPhone Explorer var før forbeholdt os som har Sony Ericsson men nu kan den bruges sammen med alle android telefoner: http://www.fjsoft.at/en/
gratis og på dansk, du skal have MyPhone Explorer app på telefonen og starte den først, når app på telefonen er startet så kan du forbinde med MyPhone Explorer på computeren:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fjsoft.myphoneexplorer.client

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-06-12 09:55

hej OVN

jeg har installeret det på min mobil nu, men jeg kan ikke få det til at downloade på pcen..

jeg har startet det op på mobilen...og mobil er koblet på pcen med kabel

Melander

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 02-06-12 18:11

Du skal have programmet på både computer og telefon, telefonen har du og hvis du klikker på linket her, så burde det starte download af programmet til computeren:
http://www.fjsoft.at/download.php?id=1
åben så app'en på telefonen og bagefter programmet på computeren, indstil programmet på computeren til at du vil forbinde med kabel og klik på Forbind, så burde der være forbindelse.
Ellers spørg videre, det er et godt og nemt program forresten så vil programmet gerne at du bruget et kodeord når det er trådløs, det kan bare være 123 eller noget andet nemt, jeg ved faktisk ikke om det samme er gældende med kabel forbindelse, men kan prøve engang for at se om det virker på samme måde

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 02-06-12 23:00

Tak for svaret o.v.n..

Fantastisk ovn, sådan lige præcis det jeg søgte..

tror der var en fejl i første link, fordi det sagde at jeg ikke havde startet den under en eller andet app..men den sidste her virkede perfekt..

tusind tak

Melander

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-12 01:04

Velbekomme jeg er sikker på at du bliver glad for alle mulighederne med MyPhone Explorer