/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søstre fra 80/90
Fra : Melander
Vist : 841 gange
200 point
Dato : 01-06-12 07:57

Hej Alle

wauw længe siden jeg har været herinde...

nå men jeg søger navnet på en gruppe med 2 søstre, det mener jeg ihvertfald de var.. de lavede en musikvideo dengang, og den ene af dem var sådan nærmest den lyse side og stemme og den en meget dyster side og mørkere stemme.. temaet i sangen var vist noget had/kærlighed noget og man ser den første af dem synger og gå rundt, og på et tidspunkt kommer den anden ind og synger sådan lidt dystert...

ved godt det ikke er meget at gå efter, men håber det går...så bare skyd løs, når jeg ser navnet kender jeg det med det samme

mvh
Melander

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 01-06-12 08:23

Tænker du på Me and my, eller det kunne være Soup

Kan du bare 3 ord fra sangen, kan det gooles

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 01-06-12 08:24

Er det en dansk gruppe? eller så kommer jeg til at tænke på Mel og Kim

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-06-12 08:50

Det ikke en dansk gruppe, og jeg tror faktisk at de var på samme tid som mel and kim

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 01-06-12 13:00

Lige et skud, men det er nok længere tid tilbage, men tænker lige på Maywood og Baccara.
Jeg ved heller ikke om de var søskende.
mvh. gwh

Accepteret svar
Fra : Hunbjoernen

Modtaget 200 point
Dato : 01-06-12 13:50

Ud fra det med stemmerne kunne det også være shakespears sister med stay. Ved dog ikke om de er søstre. http://www.youtube.com/watch?v=5pC3VJA_CB8

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 01-06-12 15:05

Tak for svaret Hunbjoernen.

Hej rigtigt jeg var selv kommet i tanke om det men monster flot klaret på de få ledetråde...