/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Johanne Schmidt kan ikke tale dansk
Fra : PeterTheisen
Vist : 418 gange
10 point
Dato : 30-05-12 16:36

Hun påstår, at regeringens forslag om at prisregulere overførselsindkomsterne i stedet for at lønregulere dem er "at stjæle fra de fattige og give til de rige". Det er ikke tilfældet.

De fattige lever af andre folks penge, men får nu mindre af andres penge. Dermed tager man ikke deres penge, men giver dem blot en mindre udbetaling. Derudover giver man ikke til de rige. Deres penge har de selv tjent, og det var derfor deres egne, før staten gik ind og stjal dem via skatteopkrævning. Nu får de så lov til at beholde flere af de penge, der oprindelig var deres egne.

Vi kan hermed konkludere, at Johanne Schmidt ikke kan tale dansk.

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 30-05-12 16:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar,som jeg forstår og annullerer derfor dette spørgsmåL og spørger min ‘ven’ støttepædagoggen som jeg ‘tit’,taler med,han forstår mig.
Det er ikke altid mig selv først i DK.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 30-05-12 17:14

Undskyld hvad er spørgsmålet?

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 20 point
Dato : 30-05-12 17:27

Citat
Undskyld hvad er spørgsmålet?

Ja det fandt jeg heller ikke ud af.Vil nærmere kalde det en konstatering:

Citat
Vi kan hermed konkludere, at Johanne Schmidt ikke kan tale dansk.

Er det et kategori her på Kandu,der dækker dette begreb???

M.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 30-05-12 17:37

Tak for svaret Mosebaek.