/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
mazda 626 glx 2.0 high power
Fra : mazda929
Vist : 690 gange
100 point
Dato : 30-05-12 14:35

hej alle
er der nogen der kender sådan en og hvilket udstyr den har som standard. high power må jo betyde at den har flere kræfter end normale 626`er
mvh
mazda929

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-05-12 15:13

Hvis du googler :
'mazda 626 glx 2.0 high power'
finder du lynhurtigt dette svar

Citat
Det er fordi at 2,0 lavet i 2 versioner, en med 136 hk = high power og en
med færre hk som så ikke hedder noget.

Tjek om du sidder ordentligt, om der er meget støj fra baghjulene.
Samtidig syntes jeg at fjernlyset er totalt elendigt

hvis det ikke er tilfredsstillende søger du bare videre,

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-05-12 15:18

hvis du skriver hvilken årgang det drejer sig om,
er der muligvis nogen der ligger inde med mere uddybende materiale,
incl. undertegnede,.........

Kommentar
Fra : mazda929

Dato : 30-05-12 15:44

det er en årgang ´99. den har alm rudehejs i bagdørene, det er ikke normalt for en glx

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 50 point
Dato : 30-05-12 19:39

Citat
det er en årgang ´99. den har alm rudehejs i bagdørene, det er ikke normalt for en glx

nej,.. jeg har ikke noget om den årgang,
det har FDM til gengæld,
http://www.fdm.dk/bil/mazda-626-van-2.0i-glx-1999

der kan du se hvad der er normalt standardudstyr mm.

når det ikke er på din,.. kunne det evt. skyldes den har fået andre døre,
evt. pillet el. styringen af hvis det ikke virkede,
eller andre (ukendte) årsager,.. ... bare et gæt, !

eller,.... bilen / dørene er importeret, der er mange muligheder
men som du er inde på,.... standart ser ud til at være el ruder for/bag

Godkendelse af svar
Fra : mazda929

Dato : 01-06-12 14:50

Tak for svaret EA_HS. og ha en god sommer
Jeg har undersøgt det nærmere og det viser sig at være en specialmodel med det fulde navn
Mazda 626 2.0i GLX AirCon High Power, med 16 ventilet Twincam motor
Mazda929