/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC for kort ringetid...
Fra : nullerbullerpige
Vist : 1412 gange
300 point
Dato : 29-05-12 19:47

Hej.
Min kæreste og jeg har lige købt henholdsvis en HTC sensesion XL og en one X.
Vores problem er at når nogen ringer til os er det ikke altid vi kan nå at tage telefonen da ringetiden er meget kort. Vi hr på begge mobiler slået alt viderstilling fra.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-05-12 19:57

Det er hos udbyderen man via tast-selv skal bestemme ringetiden.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-05-12 18:48

Citat
Det er hos udbyderen man via tast-selv skal bestemme ringetiden.

Taaaaak LuffeA.
Det var noget jeg kiunne bruge. Har haft samme problem lioge til jeg så dit svar her

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 31-05-12 17:51

Jeg har telia, men kan ikke finde noget med tast selv

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-05-12 18:10

Citat
Jeg har telia, men kan ikke finde noget med tast selv

Du har indtastet et servicenummer til Telia på telefonen, det er det der bliver ringet op på til telefonsvareren.

Nu har jeg TDC, og normallervis trykker jeg på en tast for at aflytte, hvis ikke siger telefonstemmen at man skal taste et tal for at få andre valgmuligheder, her kan man så vælge at indtale en svarbesked der bliver brugt hver gang man ikke tager telefonen, eller at den er slukket eller optaget, og så også at bestemme hvor mange gange den skal ringe.
Til sidst kan man blive stillet videre til kundeservice.

Kontakt Telia hvis Du ikke kan finde u`a`ed.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-05-12 19:39

Her :
http://telia.dk/privat/selvbetjening/

Så logger du på med dit tlf. nr. og går i indstillinger.
Der kan du se de forskellige ting du kan sætte din tlf om til. Bl. a. hvor lang tid den skal ringe ved opklad.
Min stod til 15 sek og jeg har nu sat den til 30 sek.
Prøv at kigge lidt rundt ...der er faktisk en del mere end jeg troede.