/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Angry Birds-sengetøj til dobbeltdyne
Fra : plimgøj
Vist : 845 gange
100 point
Dato : 29-05-12 15:27

Halløj - er der nogen herinde, der ved hvor man kan købe et dynebetræk med angry-birds på til en dobbelt dyne.

Jeg kan kun finde til enkeltdyner herhjemme - og på de amerikanske hjemmesider kan jeg ikke helt regne ud, hvor store dynebetrækkene er.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-05-12 22:08

Hvis man kan købe stoffet i metermål, er det ikke noget stort arbejde at sy det selv - husk at vaske stoffet først, i tilfælde af at det kryber i vask

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 100 point
Dato : 30-05-12 06:21

Jeg tror ikke, du kan finde det, nok desværre heller ikke stoffet i metermål. Jeg ville købe 2 til enkelt dyner og sy dem sammen, så de passer til dobbeltdynen.

Godkendelse af svar
Fra : plimgøj

Dato : 31-05-12 07:10

Tak for svaret HelleBirgitte. Jeg er nu ikke en haj til at sy hverken det ene eller andet - så jeg har bestilt betrækket på en amerikansk hjemmeside - og krydser fingre for at det så passer.

Men du skal alligevel have point - for det var en ok idé med at sy to sæt sammen

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-05-12 07:56

Velbekomme. Jeg krydser så også fingre, mon ikke det så går