/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Privat indlæg på DBA
Fra : vivian67
Vist : 2355 gange
100 point
Dato : 26-05-12 19:51

Hjælp. Jeg har skrevet på en annonce på DBA og har nu fået en mail hvor der står følgende: Der er kommet et privat indlæg fra annoncøren på nedenstående annonce. Klik på linket for at gå til annoncen på DBA og se alle detaljer.

- men når jeg går ind på annoncen kan jeg ikke se hverken mit indlæg eller sælges, hvad gør jeg forkert?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-05-12 20:05

Du skal jo være logget ind for at se et privat svar. Hvis ikke det fungerer, må du kontakte den Blå avis/support http://www.dba.dk/asp/support/main.asp

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 26-05-12 20:09

Jeg er logget ind, og support åbner først imorgen

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-05-12 20:11

Det er da surt - har du prøvet at skrive til sælger igen?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-05-12 20:47

mener at man får besked fra dba, også når det drejer sig om ''private'' indlæg
altså skjulte beskeder, sikkert derfor du ikke kan se noget

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-05-12 20:50

Citat
mener at man får besked fra dba, også når det drejer sig om ''private'' indlæg
altså skjulte beskeder

altså til andre brugere end dig

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 26-05-12 20:56

har du kigget i mappen uønsket post?

Kommentar
Fra : maja884

Dato : 26-05-12 22:09

har du prøvet at logge af og logge på igen og så se om der er noget:)

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 26-05-12 22:23

Jeg har prøvet at logge af og logge på igen, og der bliver ved med at være en lille boks på annoncen hvor der står nyt indlæg, men jeg får bare ikke lov til at se indlægget.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-05-12 08:17

Du har tilfældigvis ikke oprettet 2 brugere og måske logget ind som den forkerte??

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 27-05-12 12:34

Nej jeg har kun en bruger, og når jeg logger på for jeg en lille rød kugle i højre hjørne hvor der er et 1-tal i og jeg kan også se hvilken annonce der er kommet nyt indlæg på, men kan ikke få lov at se indlæget.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-05-12 13:05

Der er åbent på telefon support nu
http://www.dba.dk/asp/support/main.asp?Telesupport=1

Kommentar
Fra : alka

Dato : 28-05-12 10:50

Jeg oplever det samme en gang imellem. Jeg går på DBA via linket som DBA har postet til mig, men kan ikke se nogen besked.
Hvis jeg så går ind på "min side", så kan jeg læse beskeden fra den som har henv. sig.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 28-05-12 12:33

der er osse den mulighed at varen er solgt og annoncen slettet eller inaktiv !
prøv om du kan finde annoncen igen ...ellers er det nok det der er sket !

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 28-05-12 14:15

Har fået svar fra DBA, det er en fejl på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-05-12 14:25

Håber ikke du så gik glip af et godt køb